Publicitat
Comunicació · 19 d'Agost de 2012. 15:49h.

Retenen Toni Albà per un #novullpagar

La cobradora no va aixecar la barrera del peatge del Túnel del Cadí

Retenen Toni Albà per un #novullpagar

Toni Albà, amb Bosch i Tardà, en una foto d'arxiu

L'actor Toni Albà està retingut al peatge del Túnel del Cadi quan s'ha negat a pagar el peatge a l'espera que arribin els Mossos d'Esquadra després que la cobradora no hagi volgut aixecar la barrera.

En el seu compte de Twitter, ha explicat que estava "fent un #novullpagar al Túnel del Cadí. Retingut per la cobradora. Esperant als Mossos". L'humorista dels programes Polònia i Crackòvia de TV3 ha afegit que "m'han convidat a fer marxa enrera però jo els he dit que vull que m'obrin la barrera".

Albà es dirigia cap a Prada de Conflent on a les 5 de la tarda tenia previst de participar en la xerrada "El paper dels municipis en el camí cap a l'Estat propi". L'actor ha defensat la seva acció dient que "el legal és que ja hem pagat prou".

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#25 Gironí, Girona, 20/08/2012 - 17:28

Encara segueix retingut? Va pagar el peatge? Va trencar la barrera? El van detenir? En definitiva, que no hi ha ningú a e-noticies?

#24 Mohammed Abdullah, Ceuta (España), 20/08/2012 - 16:04

Seria justo que los ciudadanos pudieran tener la opción de tampoco pagarle a este señor su nómina que sale de los impuestos de todos...

#24.1 angel, cataluNYA IS NOT ECSpain., 20/08/2012 - 20:14

Anda Mojamed, llevamos muchos años pagando los peajes que en Ceuta no teneis.

#24.2 cat, bcn, 20/08/2012 - 21:10

#24.1Seria

just que tu marxessis a la teva terra, i allà opinessis del que vols. Però hi vius aquí, obviament sense integrar-te, ni molestar-te en parlar la nostra llengua, acceptant ajuts i subvencions, i exigint que et donem lloc per mantenir la teva cultura, en franc detriment de la nostra.
HORRO

#23 ALAN, Barcelona, 20/08/2012 - 15:08

Curly larry

#23.1 Stooge, Broadway, 20/08/2012 - 15:35

Sí que se dan un aire:

http://en.wikipedia.org/wiki /File:Stooges-cj.jpeg

#22 Toni, Igualada, 20/08/2012 - 09:51

Referent al no vull pagar, vull dir a tothom que utilitzi les al.legacions que surten al prou peatges" no porten en lloc. ELS HI TOCARA PAGAR, EN EL CAS QUE HO SEGUEIXIN FINS EL FINAL POT SER QUE NO HAGIN DE PAGAR ELS 100€ PERO HAURAN DE PAGAR MES DE 200 EN DESPESES DE PROCURADOR, AMB EL RISC DE TOT

#22.1 charlie gordon, País de la Piruleta, 20/08/2012 - 14:50

I el pitjor no és això. El millor és que al final, amb tanta bajanada, aconseguirem que totes les autovies siguin també de peatge.

Que em treguin un ull perquè a l'altre li'n treguin dos, que deia aquell.

#22.2 angel, prou peatges !!*!!, 20/08/2012 - 20:25

charlie, si tu has pagat la hipoteca i et diuen que has de seguir pagant, tu que faràs, continuar pagant?. Si ara volen possar peatges a les autovies es perque volen diners "malalts de diners" afàn recaudatori. I això es il-legal seguint cobrant ja amortitzada?

#20 bob, barna, 20/08/2012 - 09:09

Jo no vull pagar...a TV3 perque pagui a la productora del Polonia...Jo no vull pagar a parlamentaris del no vull pagar...