
Ridao explica acudits de bascos a Antena 3
La model i presentadora, Martina Klein, es declara "fan" del dirigent d'Esquerra

23 Comentaris
Fran, la questio es fer l'esforç per entendrens. Escrivim per explicar-nos i ho fem de la millor manera que podem. i ja esta.Endavant Fran, que 4 gats no ens tirin enrrera en la nostra voluntat d'apendre i comunicar-nos.Anims i endavant!
Quan es quedi sense feina, amb al carnet podrà anar al "Club de la comedia" al apartat de noves promeses
Ara aquest tal Fran ara va de víctima,fa anys que li llegeixo els seus comentaris i a part de que acostuma a insultar enlloc d'argumentar, és un anti-català visceral. Millor que no t'integris en allò que no estimes !
Fran tranquil, la meitat dels catalans escriuen malament en català! Felicitats per l'esforç:) I pel que fa a la noticia, doncs cada cop penso que aquest home no çes massa diferent a mi, al final tornarñe a votar esquerra i tot! jejeje però d emoment domina solidaritat, tot està per decidir!
M'agrada veure que Ridao té una altra imatge, més distesa, a part de la d'intel·lectual i de polític treballador, honest i compromés amb la llibertat de Catalunya.