Publicitat
Comunicació · 13 de Març de 2013. 08:06h.

"¡Roncero jódete!"

Seguidors del Barça 'dediquen' el 4 a 0 al Milan al tertulià de 'Punto Pelota'

"¡Roncero jódete!"

Un seguidor del Barça es toca els 'ous' davant les càmeres d'Intereconomía

Els dos periodistes d’Interecomía que aquest dimarts han copsat el tarannà culer després del Barça – Milan s’han topat amb uns seguidors que han descarregat l’adrenalina acumulada contra el mitjà de comunicació i contra un dels seus tertulians, el periodista de l’As, Tomás Roncero. 

Alguns aficionats, que sortien de l’Estadi pel vestíbul i que reconeixien el micròfon de la cadena de televisió, s’han apropat per dir el què pensaven d’alguns dels seus col·laboradors habituals. 

“Roncero i Intereconomía, a tomar por culo!”, ha etzibat un jove aficionat que s’ha apoderat del micròfon. “Toma Roncero!”, s’ha desfogat un jove culer, amb la mà als testicles, després de repetir fins a deu vegades el crit de “Barça!”. “Roncero jódete!”, han cridat alguns seguidors per desfogar-se, després que el periodista esportiu assegurés el dia abans del partit, que si el Barça no passava l’eliminatòria contra el Milan “s’acabava el cicle” a Can Barça. 

Tot i els insults a Intereconomía i a Tomàs Roncero, els aficionats culers han respectat la tasca informativa dels dos periodistes del mitjà. Alguns els han abraçat i els han fet petons. En un moment, s’ha format una rotllada al voltant del càmera d’Intereconomía amb aficionats que han esperonat el Barça, i que han acabat amb crits d’”independència”.

Publicitat
Publicitat

39 Comentaris

Publicitat
#15 Joan, Igualada, 13/03/2013 - 23:06

S'ha d'estar malalt.

#14 a cascarla, bcn, 13/03/2013 - 15:17

Unos partidos mas de Champions para q el Camp Nou grite independència ante las camaras de medio mundo...VISCA EL BARÇA I VISCA CATALUNYA!!

#14.1 Samsung, Mundo, 13/03/2013 - 21:39

Quan cridareu: Lliga catalana independent?

#14.2 Cocopera, Madrid, 14/03/2013 - 08:08

Pero alguien se cree que se oye algo por la tele???. No se oye apenas por TV3 imagínate en la RAI, etc. Y además, alguien se cree que prestan atencion a lo que se canta?

#14.3 jacob, Sabadell, 14/03/2013 - 09:22

Samsung, les lligues son privadas (un negoci) la espanyola es BBVA, i poden jugar equips no espanyols com Andorra que la juga, o com Isrrael que juga la copa d'europa de basquet, i Turquia, etc, no pateixis on jugui el Barça no sera problema.

#14.4 Samsung, Mundo, 14/03/2013 - 12:37

Encara que sigui la LigaBBVA, els que voleu una Catalunya independent us hauríeu de negar a jugar xq representa la Lliga Espanyola. Per això sique voleu ser espanyols no?

#13 pepe, andorra, 13/03/2013 - 13:51

a mi lo q me gustaria es analizar la sangre de todos los futbolistas, todos, despues de un partido. Ahora q el medico aquel se murio, ya ha vuelto la tranquilidad al futbol, q no se comenta nada mas. Q el q iba a denunciarlo todo va y se muere de repente. Q cosas q tiene el futbol. Y la muerte.

#12 kandan, Palma, 13/03/2013 - 13:02

Noticion, unos tarados radicales catalanistas van por la calle y critican a intereconomia. Que poco conocimiento hay en los seguidores del FCB, por cierto...

#12.1 Bernat, Barcelona Neta i Catalana, 13/03/2013 - 13:26

A mamar-la simi espanyol!

#12.3 Anna, Catalunya, 14/03/2013 - 16:12

clar, no hi ha com el Sr Roncero, un il·lustre intel·lectual i gran pensador, contractat en una cadena mediocre i deficitaria per opinar sobre futbol, però que barreja conceptes polítics pel mig!

#12.4 kandan, Palma, 15/03/2013 - 01:32

Bernat comprate un cerebro que los frikis separatistas catalanes como tu andan cortos, muy cortos de mente.

#11 Cocopera, Madrid, 13/03/2013 - 12:12

Con la de socios culerdos garrulos que conozco y me venden que el 100% canta independencia???? JAJAJAJAJA JAJAJAJAJAJJA JAJAJAJAJA. JOJOJOJO OJJOJOJOJOJOJOJO.

#11.1 FCB, Barcelona CATALUNYA, 13/03/2013 - 13:14

Tómate la pastillita para la rabia. Barça e independencia. Dos conceptos que te producen úlcera verdad? Jajajaja!!!! Pues no te queda nada...Visca el Barça i Visca Catalunya Lliure!!!