Publicitat
Comunicació · 7 de Setembre de 2008. 21:59h.

Rosa Cullell cobra més que Montilla

La directora general de la CCMA cobra unos 236.000 euros a l'any

Rosa Cullell cobra més que Montilla

Rosa Cullell, al mig de la foto, en una compareixença al Parlament

El sou de la directora general de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Rosa Cullell, supera en més de 66.000 euros el del president de la Generalitat. Cullell cobra al voltant de 236.000 euros anuals mentre que José Montilla no arriba als 170.000, segons ha sabut e-notícies de fonts solvents. Rosa Cullell és l'alt càrrec més ben retribuït de tota l'Administració de la Generalitat, incloses també les empreses públiques.

La nova directora general, tanmateix, ha perdut ingressos perquè la seva xifra anual estava en uns 400.000 euros. A més de directora general del Gran Teatre del Liceu percebia també les dietes per la seva pertinença a varis consells d'administració entre Carrefour, Endesa i  Telefónica Catalunya, a més de ser membre també Consell Social de la UAB. Fonts oficials de la CCMA han assegurat que "ha renunciat a tots els consells d’administració als quals estava vinculada".

Malgrat el compromís de transparència del Govern d'Entesa, l'Executiu s'ha negat a revelar fins ara la retribució econòmica de Rosa Cullell en una pregunta parlamentària a Ciutadans. Les fonts oficials de la CCMA també han recordat que segons "el punt 2 de l’article 14 de la llei 11/2007 de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals 'el director o directora general té la condició de persona laboral d’alta direcció” i per tant el seu contracte, com tots els contractes que es regeixen pel dret laboral, és confidencial'".

El sou de la directora general de la CCMA es superior també al d'alts càrrecs de l'Administració de l'Estat com la presidenta del Tribunal Constitucional o del Poder Judicial (146.000), el president del Senat (145.000), i el del Fiscal General de l'Estat o el del president del Tribunal de Cuentas (125.000), entre d'altres.

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#30 Carme, BCN, 09/09/2008 - 10:38

trobo que cobra poc per carregar-se Catradio. Quina fran feina! Ara, el matí de Catalunya Ràdio més avorrit no pot ser, el nou programa de la tarda sembla una pràctica de facultat... I a la nit més avorriment amb el Barril... Buf!

#30.1 juan miguel, Barcelona (Abrera), 22/06/2011 - 18:34

Avui he llegit en el diari EL PAÍS en la qual parlava del senyor Montilla, i he dir dues coses:el primer partit va ser amb el senyor Maragall, i el segon amb el senyor Montilla, que va estar quatre anys, i s'ha de valorar pel que va en aquets anys, és a dir en quatre anys, d'acord?

#29 Pijoaparte, El Carmel, 09/09/2008 - 09:57

Gracies Jossep(bcn) donç gracies al teu lluít analisi ens assabentat de que va la "cosa" Trovo a faltar quelcom referent als calerons pero pot ser que la teva bicicleta tingui sols un pinyó.

#28 Josep, Barcelona, 09/09/2008 - 07:23

El tripartit psoe-bolanista Cullell-Saez-Terribas tenen la missió d'esfonsar TV-RES i Socialista Radio per despres regalar-les a qui els paga. o sigui la franquista SER i el Pais, diari del feixista i franquista Cebrian, el director de TVE-Franco-psoe

#27 Toni, Barcelona, 08/09/2008 - 23:15

236.000 €? I Espanya, Ciutadans, o el PP són els dolents?. El nacionalisme és una ideología perillosa i corrupta. Governants inmorals!!!!! patriotes dels diners!!!!!

#26 Todo por Cataluña, Pero sin Cataluña, 08/09/2008 - 18:25

Es inmoral, y si me apuran hasta sospechoso, que el salario de un funcionario público, por muy alto funcionario que sea, tenga que ser confidencial amparándose en una ley.¿A qué viene eso de ocultarlo a quienes pagamos ese salario vía impuestos?