Publicitat
Comunicació · 4 d'Octubre de 2019. 14:34h.

Sanchis diu que el Polònia se'n riu de tothom

Ciutadans replica que "el gust i el to no tenen absolutament res a veure"

Sanchis diu que el Polònia se'n riu de tothom

El director de TV3, Vicent Sanchis, ha defensat que el programa Polònia dispara contra tothom després que el diputat de Ciutadans, Nacho Martín Blanco, denunciés "la pretensió d'intentar degradar la imatge de les institucions democràtiques d'Espanya" i ha posat d'exemple un gag del Polònia que "feia una burla de la Guàrdia Civil que van fer l'operació contra els CDR".

Martín Blanco ha lamentat que els agents de l'Institut Armat "apareixien com uns ximplets". "El que acabava passant al final del gag és que els guàrdies civils, intentant buscar proves, acabaven esclatant pels aires", ha denunciat en la comissió de control de la CCMA al Parlament.

Sanchis li ha contestat que "es tracta un programa que reparteix la ironia entre persones i col·lectius diversos". "Dirigeix la broma i la ironia contra tots els col·lectius" ha dit, i ha recordat que "en el mateix programa es va fer un gag igualment contundent contra el president de la Generalitat, que s'acaba tirant per la finestra".

El portaveu de la formació taronja li ha replicat que "el gust i el to entre les bromes sobre dirigents independentistes i sobre dirigents constitucionalistes no tenen absolutament res a veure".

Finalment, el màxim responsable de TV3 ha exposat que "la ironia i la broma és distorsionar la realitat per produir riure". "TV3 és una de les poques televisions públiques d'Europa que té un programa d'humor polític", ha recalcat.

Publicitat
Publicitat

12 Comentaris

Publicitat
#6 maria jesus valderas, Barcelona, 06/10/2019 - 01:14

N'he vist un tio amb JETA.

#5 Cris, Barcelona , 04/10/2019 - 21:50

Polonia y el fútbol es lo único que da dinero a TV3. Lo demás es ruinoso. Y lo pagamos todos los Catalanes.

#4 arm, figueres, 04/10/2019 - 18:21

ha sortit alguna vegada en sanchis a polonia?

#3 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro…, 04/10/2019 - 15:51

"Sanchis diu que el Polònia se'n riu de tothom..."

Sanchis miente... no he visto que en el Polònia se hayan reído de su padre...

#3.1 Jordi BR, L'H, 04/10/2019 - 17:23

Polonia parodia a Junqueras, Puigdemont, Forcadell, Mas, etc.....
Lo que tiene gracia es que el partido político más faltón y maleducado tenga la piel tan fina para sus parodias

#3.2 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro, 04/10/2019 - 20:26

Como faltones, maleducados, supremacistas y racistas... te refieres obviamente a la secta catalanista.
Y para piel fina... llevais 40 años berreando y pataleando como niños malcriados; papá estado os ha dado todos los juguetes habidos y por haber, pues ahora toca pescozón porque os habeis pasado... y mucho.
Con el terrorismo no se juega...

#3.3 Jordi br, l'h, 05/10/2019 - 11:40

Si nosotros recibimos juguetes que son el per y tidos los pluses de capitalidad.
Jugar con el terrorismo es seguir 15 meses a los de las Ramblas y no actuar y seguir 15 meses a gente sin antecedentes q preparaban sabotajes y hacer un despliegue q ni con ETA. Jugar con el terrorismo fue el 11-m. T'en un poco de vergüenza por favor

#3.4 Pan con tomate y jamón Ibérico, La peste amarilla daña el cerebro…, 05/10/2019 - 20:12

Con un asesino de jefe de sindicato separatista, un terrorista secuestrador como Otegui recibido con honores en TV3%, y Carod perdiendo el culo por negociar con ETA en Perpiñan... "no exagere señoría..." y ahora... Torra apoya a una banda de orkos que hacen practicas con explosivos... ¿y hablas de vergüenza...?

#3.5 pepe, andorra, 06/10/2019 - 10:59

jordi, no has dicho una sola verdad. El per reparte mucho mas q el ICF q da prestamos a los amigotes y despues no se devuelven, o hablamos de las autopistas de la caixa, ahora italianas pq se acaba el chollo, o como franco os regalo la seat y gas natural.....Por no decir q el golpe de estado del 11m es el q nos ha llevado a donde estamos...pesao...

#2 Vicenç Pardal, Villagüevo, 04/10/2019 - 15:48

Jajajajaja,quina gràcia que te la tele del meu tocayo i paisà...cho pense que fóra bona idea que els lectors del meu dichital enviéssin xistus per publicar-los i riure tots chunts jajajajajaa.

#2.1 Un tal Blázquez, Lekeitio, 04/10/2019 - 19:31

Buena idea me pareze...ahí uno va...un kaballo en un bar entra y kamarero le dize ¿por ké esa kara tan larga?Jajajajaja,en batzoki de risa se morían oyes.