Publicitat
Comunicació · 30 de Gener de 2014. 09:03h.

Segona vaga a la CCMA

Els treballadors protesten perquè els volen retallar el sou

Segona vaga a la CCMA

El 3/24 informa de la vaga

Els treballadors de Televisió de Catalunya (TVC) i Catalunya Ràdio han convocat una vaga de 24 hores -la segona en una setmana-, en protesta per les propostes de la direcció de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) de noves retallades salarials. 

L'aturada ha començat aquesta mitjanit, a les 0.00 hores, i es prolongarà durant tot el dijous. La previsió és que en aquestes 24 hores s'emetin reposicions i programes 'enllaunats', tot i que sí hi haurà uns serveis informatius mínims. 

El matins 'ha ofert un edició reduïda de 8.00 a 8.30 hores, així com els "Telenotícies migdia"-dilluns els treballadors van impedir que es realitzés-i' Telenotícies vespre 'de 20 minuts. El canal 3/24 farà butlletins informatius de 10 minuts, cada mitja hora, mentre que l'Esport3 oferirà els mateixos continguts que TV3.

Els treballadors de Catalunya Ràdio també han convocat una vaga de 24 hores aquest dissabte, 1 de febrer per "seguir demostrant l’oposició de la plantilla a la postura de l’empresa en negociació".

Publicitat
Publicitat

49 Comentaris

Publicitat
#26 Rupi, Banyeres del Penedès, 30/01/2014 - 19:49

Bona tarda a tothom,
si la gent de TV3 i Catràdio fan vaga és per a reclamar el dret de tot treballador a percebre allò que te signat per contracte i mes quan s'ha robat ja un 30% d'aquest sou i s'està moltes vegades per a sota de la mitja. Ara hem dieu allò que us doni la gana.
Salut!!

#26.1 Terraxa, Terrassa, 31/01/2014 - 20:26

Fan vaga per exigir uns privilegis als que no tenen absolutament cap mena de dret.
Que la Generalitat regali la TV3 i CatRàdio al comitè d'empresa (i que retiri l'aportació pública, és clar)
Són tan llestos (i són tants) que segur que se'n sortiran.
Vinga Rupi, que pots ser president !!!

#25 narcisa, i demà, per sopar, vaga de TV3, jajjs, 30/01/2014 - 18:51

"segona vaga", diu, jajjs, però si en porten com 63.000, una per cada euro que ens foten, jajjs.

#24 paula, matadepera, 30/01/2014 - 18:18

QUINS COLLONS !!!!!!!!!!!!

COM A TOTHOM, LA MAJORIA TAMBE TENIM MOLTS PROBLEMES I NO ENS PODEM PERMETRE EL LUXE DE FER VAGA.

#23 The Punisher , Girona, 30/01/2014 - 15:04

Para los trabajadores de TV3 que se dedicaron a cubrir todos los eventos de caracter indpendentista como la cadena humana esa... Ya os está bien, seguid votando al Sr. Mas y Junqueras que llegareis lejos... Y por favor seguid votando por la independencia esa que vereis donde vais a parar.

#22 The Punisher, Girona, 30/01/2014 - 15:02

Lo que tendrian que hacer, es cerrar TV3 y punto... Como Canal 9... Indemnizar a sus trabajadores y con la prestación del paro arreglado... La Generalitat dará 225.000.000 Euros para TV3. Donde está el dinero? A si, los directivos lo tienen y los trabajadores puteados.

#22.1 Terraxa, Terrassa, 30/01/2014 - 15:32

I els que et deixes: Canal Sur, RTVE, IB3, etc.
I per cert, el treballador que MENYS cobra a TV3 nivell A (auxiliar de magatzem i ordenança) té com a salari anual brut -base- conveni: 23.401,98
O sigui que NO tot és un problema de directius.
I si és així, que ho regalin al comitè d'empresa!!

#22.2 ei, terraxa...!, barcelona, 01/02/2014 - 23:10

...deixa ja de donar dades de l'any de maricastanya, que sobre aquestes dades que tu fas servir ja han aplicat un 30% de descompte... I volen aplicar entre un 30 i un 40% més... Per estalviar?... Doncs no, només per poder despatxar més fàcilment i poder externalitzar-ho tot! Aleshores els nous...

#22.3 ei, terraxa...!, barcelona, 01/02/2014 - 23:12

treballadors cobraran la tercera part, i la diferència se l'enduran els que manen... Aleshores, el contribuent pagarà menys...? Ni parlar-ne!! Al contribuent li costarà el mateix O MÉS!!! Perquè la tv3 li costarà més o menys el mateix i a més hi haurà més de 1000 persones més cobrant atur.!