Publicitat
Comunicació · 19 d'Octubre de 2011. 17:32h.

Sergi Mas titlla de "jefe de mierda" el conseller delegat de Telecinco

El periodista creu que la pregunta "delata a l'amo de la cadena"

Sergi Mas titlla de "jefe de mierda" el conseller delegat de Telecinco

Una imatge de la piulada de Sergi Mas

El periodista Sergi Mas s'ha preguntat al seu twitter "¿en lugar de catalán, por qué no italiano, como el jefe de mierda de esta cadena?", en referència al conseller delegat de Telecinco Paolo Vasile. Aquesta televisió privada havia penjat una pregunta, adreçada a un concursant d'un dels seus programes, si prefereria un fill negre, homosexual o català.

En una altra piulada, Mas ha assegurat que "simplement és un web oficial de Tele5. Ni més ni menys. Però ni que ser negre, gay o català fos negatiu. Això delata a l'amo de la cadena". Després s'ha felicitat perquè Telecinco havia esborrat la pregunta.

Publicitat
Publicitat

11 Comentaris

Publicitat
#7 Kropotkin, Vic, 20/10/2011 - 10:23

Jua, jua, jua,... Como se cabrean los catalanistas. Pero vamos a ver, si no se es homófobo o racista, ¿cual es el problema de mezclar catalanidad, negritud y homosexualidad?

#5 Pere, BCN, 19/10/2011 - 20:36

I perquè ho fa en castellà? O perquè li dieu periodista català? I ha d'insultar a la gent aquest individu?

#4 jajajjaaaaa, barcelona, 19/10/2011 - 19:26

i la Rahola no ha dit res ? carai quan l´interessa que calladeta que esta, el dia que s´assabenti que Berlusconi es propalestio...jajajjajajaja a nooo que quan hi ha calerons callem

#3 Antoni, Mahón con H, 19/10/2011 - 19:05

AL menos estos no ponen multas por rotular en Castellano.

#3.1 Font Cuitora, LaLlacuna, 19/10/2011 - 20:07

Portes els papers mullats. Les multes no es posen per rotular en castellà.
Però tu no dius si condemnes o no el racisme de Tele5. Bé, no cal que ho diguis que ja ho sé.

#3.2 colloni, Donosti sin SS, 20/10/2011 - 08:38

Al menys aquests no posen multes per no rotular en castillano.

#3.3 xavier, barcelona, 17/08/2012 - 13:24

la verdad chico ,lo tuyo es ignoracia y falta de recursos,solo intentamos salvar una cultura para preservarla para todos los nos quieran visitar hasta para gente como tu ,que vengas aqui y te sientas en un sitio diferente de donde vienes ,para que sientas que has viajado a alguna parte .

#2 pepet, barcelona, 19/10/2011 - 18:30

I parlar de jefe de mierda a qui delata?

#2.1 Quim, Pineda de Mar, 19/10/2011 - 22:56

Collons, Pepet, sembla que siguis tonto; delata a Paolo Vasile, per això diu italiano jefe de mierda.

#2.2 pepot, barcelona, 20/10/2011 - 08:35

Doncs es ben clar NINI. Delata als castellans de merda que no acusen de raciste al "jefe de mierda"..