Publicitat
Comunicació · 20 de Desembre de 2012. 10:11h.

"Sóc la que més treballa i la que menys cobra"

Una presentadora de TVE qüestiona guanyar 600 euros per cada programa diari que fa

"Sóc la que més treballa i la que menys cobra"

Montero

La presentadora de TVE, Mariló Montero, en una entrevista a la revista Semana recollida per Periodista Digital, lamenta que "a TVE no tenim els sous que s'estan pagant a la professió pel mateix treball".

Montero ha vist com el seu sou es reduïa, en l'últim any, dels 1.200 euros per programa diari als poc més de 600 que cobra actualment. Malgrat tot, "vaig acceptar la rebaixa de sou sense dir ni piu perquè no acceptar-ho és una immoralitat".

"Sóc la que més treballa, la que més resultats d'audiència té i la que menys cobra", reivindica. Montero considera que "estem en un treball de cara al públic i hem de tenir gestos exemplars".

Publicitat
Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#11 ramon, barcelona-c, 22/12/2012 - 00:35

Interessant la sra Mariló , si diu que es la que mes treballa ,tres hores ?, que fan la resta de gent TVE ? una hora al día ? si es la que menys cobra 200?/ hora ,qué cobran els demés 400/500? l'hora?Perqué no es denuncia per part de Ciutadans?el PP? i el Cuní al seu programa INCENDIEM Catalunya?

#10 Pocasoltes, Bcn, 21/12/2012 - 02:30

A esta señora le recomendaría que visiónase la pelicula de Mel Brooks de 1991 life stinks (que asco de vida)

#9 pirubio, barcelona, 20/12/2012 - 14:24

Esta mujer es muy inteligente y tiene carácter.Se le ha condenado por cuestionar el órgano de un donante y eso sólo llo hacen gentes torpes y de bajo nivel.Ese cuestionamiento es inherente a la donación y por eso es secreta.Si la gente supiera quien dona los óganos hasta rechazarían a los negros.

#8 jau, mataro, 20/12/2012 - 14:05

No seré pas jo qui defensi a aquesta noia. 600 € pel que fa, està molt ben pagada. Dit això, és curiós veure com ningú es queixa del que cobra en Messi, Cristiano, Xavi, Falcao, Iniesta, etc, etc.
Borregos més que borregos

#8.1 Terraxa, Terrassa, 20/12/2012 - 18:15

aquesta noia treballa a una entitat PÚBLICA, és la dir, la pagues TU i la resta de contribuients.

Un salari així pel que fa és enfotrese'ns de tots nosaltres, i especialment dels que ho estan passant més malament.

#8.2 Carrasclet, Girona, 20/12/2012 - 19:54

Terraxa, totalment d'acord, els diners públics son sagrats. D'altra banda el Barça o el Madrit poden pagar el que vulguin als seus jugadors perquè son entitats privades, sempre i quan no estiguin subvencionades amb diners públics com el grup Godó.

#8.3 Gerard, Barna, 20/12/2012 - 22:20

Carrasclet, els clubs de futbol estan finançats per les mateixes entitats bancàries (moltes d'elles actualment rescatades) que a tu et neguen el "bon dia" quan entres per la porta. Però bé, aquest tot un altre tema. Com diu Terraxa, els serveis públics haurien de ser exemplars.

#7 Gokuista, Poble Nou (Barcelona), 20/12/2012 - 13:31

Estic d'acord amb la Mariló Montero. Hauria de cobrar més. Està molt bona i s'ho mereix. Jo m'empalmo cada cop que la veig, no puc evitar-ho! Senyors de TVE, si us plau, donguin-li el que demana! Que segueixi alegrant-nos la vista a l'audiència! :)

#7.1 Gerard, Barna, 20/12/2012 - 22:22

Al vídeo-club pots llogar un dvd per 2 o 3 euros, et sortiria més barat a tu i a la resta de la població. I si busques per internet encara més. Ni com a broma té un passi el teu coentari.