Publicitat
Comunicació · 3 de Juliol de 2013. 21:16h.

"Temps al temps, feixista!"

'Advertència' de Toni Albà a Hermann Tertsch, que penja un vídeo sobre "la tonteria catalana"

"T'acusarem i la justícia et perseguirà, et jutjarà i et condemnarà. Temps al temps, feixista!". Aquest és el missatge directe que l'actor de Tv3, Toni Albà, ha enviat al periodista Hermann Tertsch via twitter, qui havia comparat anteriorment els assistents al Concert de la Llibertat amb terroristes suïcides.

Tot i la contundència del missatge, el periodista no ha replicat i ha preferit destacar piulades d'altres "miembros de la jauría", com una que indicava que "no sóc violent, però Hermann Tertsch està fent mèrits per convertir-se en campió de salt d'altura".

A qui no ha ignorat tampoc Tertsch és a Pilar Rahola, a qui responsabilitza dels atacs d'aquesta "jauría cobarde". "Bajad el tono, dejad de llamar fascista a todo el que no os baila el agua y respetad las leyes y a los demás. Con eso vale", ha demanat a la periodista.

Per a demostrar que "la tontería nacionalista no escandaliza y causa vergüenza ajena y risa sólo a algunos", el periodista Tertsch ha recuperat una actuació del 2010 de la monologuista estatunidenca Rachel Arieff, on s'ironitza sobre el "planeta Catalunya".

Albà, en una imatge d'arxiu
Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#41 BEJOTA, bcn, 04/07/2013 - 20:34

Sr. Toni:Qué's un feixiste ?
Trobo que vostè, té un semblant com el de la SS (per les pilícules).

#40 Jofre, La seu, 04/07/2013 - 19:04

El q diu Alba ho pensem molts catalans! Endavant Toni!

#40.1 Omar Jayyam, Barcelona, 05/07/2013 - 00:05

Ho pensen molts catalans fixistes, es clar!

#38 Cansao, Sabadell, 04/07/2013 - 14:33

A veces pienso que para qué tanto debatir si al final nunca va a haber independencia... para eso hablemos del sexo de los ángeles...

#36 Kropotkin-Patriota nada nacionalista, Vic, 04/07/2013 - 12:44

Una consulta democrática rompe la convivencia. El expolio sistemático y llamar nazis a los catalanes, no...juas, juas...mejor hundidos

#36.1 ves como, eres nazi, 04/07/2013 - 14:37

¿Una consulta democrática se salta las leyes y sólo se le da voz a una de las partes?

#36.2 Terraxa, Terrassa, 04/07/2013 - 15:43

Ves como, no diguis bestieses, a la consulta hi podrà votar tothom.
I el resultat serà el que els votants vulguin.

Però una altra cosa, molt diferent, és dir que qui no pensa com tu és un terrorista.
I això no ho ha dit l'Albà, ho ha dit en Tertsch, ho ha dit a 90.000 persones.

#36.3 fascista, disfrazao de demócrata, 05/07/2013 - 02:42

#36.2

Terraxa, Oh sí, podrá votar todo el mundo pero el régimen solo publicitará su punto de vista.

#35 Marc, bcn, 04/07/2013 - 12:16

A mi el que em molesta de les espanyolotes és el seu bigoti, conegut arreu, i que enlloc d''así' acostumin a dir 'asín'

#35.1 No hasse falta, dessi nada más, 04/07/2013 - 14:38

Tú eres tonto chaval

#35.2 Jordi, Zaragoza, 04/07/2013 - 19:01

Marc, con intelectuales como tú Cataluña llegará en poco tiempo a ser conocida como la Albania de Europa Occidental.