Publicitat
Comunicació · 17 de Setembre de 2011. 14:02h.

Tensió entre Guardiola i 'Ràdio Marca'

El periodista li diu que "no em tallis, encara que sigui de Ràdio Marca" i Guardiola li replica que "el matís sobra"

L'entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, ha tingut una picabaralla verbal amb un periodista de Radio Marca durant la roda de premsa prèvia al partit de Lliga contra l'Osasuna.

L'incident s'ha produït quan el periodista de Radio Marca li ha recordat que ell havia explicar que l'equip tenia "la panxa plena".

Quan va voler exposar el seu argument, el tècnic l'ha interromput i han iniciat llavors un intercanvi de paraules. "No em tallis, deixa que et faci la pregunta, encara que sigui de Ràdio Marca", li ha deixat anar.

Guardiola ha continuat parlant. "Aquest matís et sobra, en tres anys he contestat a tots", li ha etzibat. "Mai t'he deixat sense la meva resposta. Mai a cap mitjà d'aquí he tractat pitjor que a altres".

Guardiola, durant la roda de premsa
Publicitat
Publicitat

20 Comentaris

Publicitat
#13 MARC-SABATES.COM, Barcelona Catalunya //*//, 19/09/2011 - 17:31

Marca de Madrit Espanya ! !
No puc soportar .

#12 Agustí, Manresa, 19/09/2011 - 09:31

Molts periodistes són patètics. No he sentit ningú preguntar-li al Pep què li sembla que l´Esnaider prohibís a un jugador examinar-se de selectivitat. L´any passat li van demanar què li semblava que un jugador fes pública la seva homosexualitat. I així anem

#10 Celia, Rubi, 18/09/2011 - 01:01

Crec q haurieu de repassar el video adjunt a la noticia... No sento CAP de les frases entrecomillades... El q diu es "no avancis aconteixements xq sigui de radio marca" i no q el talli i no li deixi preguntar...
Bona manera d'inventar noticies i difamar gratuitament...

#9 Pimpollo, Vic, 17/09/2011 - 21:18

Si las mentes pensantes que han de guiar a los catalanistas hacia la tierra de la caspa prometida tienen el nivel de Guardiola.... dónde? Dónde hay que firmar?

#9.1 sabadell, bcn, 17/09/2011 - 23:20

Tu ets de Vic i jo soc de Barbate.

#9.2 jordi, bcn, 18/09/2011 - 12:08

Si que deu ser de Vic, els seus pares eren d'un poble de jaen, van anar a viure a vic, i el noi encara no ha superat el trauma de sentir-se un immigrant español a la plana de vic.

#9.3 Saprissa, Sants, 19/09/2011 - 09:38

estas perdent el seny pimpo

#8 miquel (nopodenambenpepnopoden), badalona, 17/09/2011 - 20:58

Guardiola es la hostia !!!! No poden amb ell. Ni els de Marca ni ningú han aconseguit treurel de les seves CASILLES. No poden !!!. Es un crack !! Visca el Barça, Visca el Pep, Visca Catalunya.

#8.1 Saprissa, Sants, 19/09/2011 - 09:37

respira miquel respira... no se si saps q el qui li va fer la pregunta es de la programació en català,Carles Escolan amb Félix Monclús,Ricard Vicente...) de RadioMarca i més culé q la bandera i català de socarrel