La directora de TV3, Mònica Terribas, ha negat que vetés Manel Fuentes a TV3 després que el periodista de Catalunya Ràdio, Manel Fuentes, hagi fitxat per Antena 3 on presentarà 'Tu cara me suena', un 'talent show' que prepara la cadena de Planeta.
Terribas ha explicat que "nosaltres vam treballar amb el Manel Fuentes per fer un programa, que quan vam començar a parlar-ne ell va decidir no tirar-lo endavant".
Durant la presentación de la nova temporada del programa 'El convidat' d'Albert Om davant les mitjans, Terribas ha apuntat que "no hem condicionat en res la seva marxa a cap altra televisió. Crec que la gent és lliure de treballar on més l'atregui el projecte i és evident que la proposta que li han fet li fa il·lusió".
En aquest sentit, Terribas ha apuntat que "no és veritat que no ha existit aquesta possibilitat", però ha afegit que "la graella de Tv3 ha de fer els programes que necessita. No som una televisió que faci els projectes en funció de les persones si no en funció dels continguts que hen de fer a cada moment i això no sempre lliga amb les aspiracions dels professionals".
Per últim, la directora de TV3 ha assegurat que "estic molt contenta per ell perquè aconsegueix fer el que volia".
Terribas: "Fuentes va decidir no tirar endavant un programa a TV3"
La directora de la cadena afirma que "la gent és lliure de treballar on més li atraigui"

Terribas, durant la presentació d''El convidat', el programa d'Albert Om
¡A por ellos!
4 Comentaris
De la terribas es pot esperar qualsevol actuació que deixa molt a dessitjar...ho sento però no esta preparada com el fuentes..tot soberbia i menyspreu vers Catalunya!tv3 es una mafia on nomes curren amiguetes...treballant vaig trobarla a laeroport i fa por!de veres que no es agradable ans tot contra
crec molt amb aquesta noia!!!
però m'ha sobtat el to de veu en ser preguntada al que utilitza quan ella pregunta
cuando se bajan los sueldos esta gente de tv3?
Si abans de protestar per protestar tinguessis la paciència d'informar-te, per no quedar en ridicul, sabries que ja fa temps que s'han baixat el sou tots els treballadors i càrrecs de TVC.