El consell professional del La Vanguardia, en la seva darrera reunió, ha donat un toc d'atenció al redactor en cap de política de La Vanguardia, Jordi Barbeta, per unes paraules que el periodista va dedicar al director de comunicació del Grup Godó, Màrius Carol, en una crònica política publicada al diari el passat 8 d'abril.
El periodista manifestava, en la crònica d'un acte públic d'Artur Mas, que "Marius Carol va intentar després fer-se el graciós com a moderador sense advertir que és millor caure en gràcia".
En referència a aquesta afirmació i segons ha pogut saber e-notícies, el consell professional de La Vanguardia va qualificar de "vergonyós" que Barbeta "parlés d'aquesta manera al presentador de l'acte". A més, durant la reunió amb la direcció del diari, el consell va afegir que "les pàgines del diari no són lloc per a disputes personals".
Per la seva part, el director adjunt de La Vanguardia, Enric Juliana, va prendre nota del disgust manifestat però no va voler donar la seva opinió al respecte. A més, va demanar "mesura en els adjectius".
El consell professional està format per Xavi Ayén, Antonio Cerrillo, Mar Galtés, Àlex Garcia i Xavier García Luque; i pel director adjunt Enric Juliana, en representació de l'empresa.