Publicitat
Comunicació · 12 de Març de 2014. 20:46h.

Toni Cantó acusa TV3 d'"adoctrinar"

El diputat d'UPyD critica que faci servir el mapa del temps dels "Països Catalans"

El diputat d'UPyD, Toni Cantó, ha argumentat al Congrés que els valencians ja poden veure TV3 per Internet, en resposta a la proposició no de llei relativa a l'emissió de TV3 i Catalunya Ràdio a la Comunitat Valenciana presentada pel diputat d'ERC, Joan Tardà.

Cantó ha volgut "desactivar una part del victimisme que té la proposta" i ha argumentat que TV3 "ja es pot veure. Ara mateix l'estic veient per Internet. De fet estava veient el temps amb aquest mapa que posen a TV3 del que ells anomenen els Països Catalans".

Malgrat assegurar que "no serem els que ens neguem a que la televisió catalana es vegi a València", el també actor ha remarcat que "no vull que s'utilitzi els meus diners per adoctrinar-me". "Si Catalunya vol utilitzar els seus diners públics, que al final també són els meus, perquè a València es vegi TV3... bé, jo tinc altres preferències", ha afegit.

"Estem parlant de quines despeses prioritzem", ha indicat, a més de considerar que "em temo que al final es vol que via Pressupostos de l'Estat , directament o indirecta, es financi això". Igualment ha qüestionat que a TV3 es parli de País Valencià "perquè jo visc a la Comunitat Valenciana", així com que es parli del català "quan el meu Estatut diu que és valencià".

Toni Cantó, d'altra banda, ha criticat que "Acció Cultural del País Valencià té de cognom del País València, però en realitat és Acció Cultural de Catalunya perquè està completament finançada per Catalunya".

Cantó
Publicitat
Publicitat

37 Comentaris

Publicitat
#17 xicu, eivissa, 13/03/2014 - 16:48

segons els que vivim a eivissa es el que millor informa.

#15 Eduard, Warsaw, 13/03/2014 - 10:19

Doncs es clar que donen el temps dls paisos catalans. donen el temps en catala de les regions que parlen catala, que son les que poden estar interessades en un programa en catala.

Es tant obvi, tant obvi, tant obvi. que sembla mentida que algu s'ho pugui preguntar.

#15.1 Casper, Bcn, 13/03/2014 - 10:57

Claro varsoviano, solo que Toni Cantó como yo y muchísimos más estamos mamados del adoctrinamiento independentista de TV3 que es de lo más asqueroso. Como la falta de autocrítica y el autobombo supremacista.

#15.2 Eduard, Warsaw, 13/03/2014 - 11:19

dudo mucho que tu mires mucho TV3, con tantas alternativas a tu gusto no creo que tengas que mirar TV3.

Yo en cambio estoy harto de que os hagais las victimas todo el rato con TV3 y el adoctrinamiento cuando os pasais el dia recitando mantras de Cs y PP sin parar, las mayores chorradas, sin duda.

#15.3 joan, barna, 13/03/2014 - 20:47

tu qui ets per dirli a un valencià que ell parla català?? ai q al final els colonos sereu vosaltres..i ja que estem: perquè no deixeu votar als valencians a la vostra consulta? que potser teniu por de que no segueixin els vostres deliris independentistes??

#14 Enric, Barcelona, 13/03/2014 - 10:19

Toni, si el teu Estatut pot fer i dir el que vulgui i fer que el català passi a dir-se valencià i dir que són diferents llengües, els catalans podem anomenar la Comunitat Valenciana "Pais Valencià" o "Pais del Sud " o "Pais de les taronges", si ens ve de gust.

#13 el noi, girona, 13/03/2014 - 10:08

no entenc res! aquest tiu és valencià i no vol que tv3 digui el temps de ls seva comunitat!!

#13.1 Casper, Bcn, 13/03/2014 - 10:59

Venga no te hagas el longuis nanu, el problema es el pancatalanismo soberanista eh eh eh? que ya no nos chupamos el dedo, que ya ni a los de HB, Bildu o Sortu se les hace ni puto caso y el doble juego ¿comprendes, captas ? ah ah ah

#13.2 Qué pasa..., olesa, 13/03/2014 - 13:53

...Casper con ese ah ah ah...? Que andabas tan distraido diciendo gilipollleces y te has pillado los cataplines...?

#13.3 Imposible...!!, bcn, 13/03/2014 - 15:15

No tiene !!