Publicitat
Comunicació · 12 de Novembre de 2012. 13:32h.

Topada entre Rahola i Montilla

La periodista li retreu que com a "representant públic vostè no pot comparar els referèndums amb el franquisme"

La periodista i escriptora, Pilar Rahola, ha retret a l'expresident de la Generalitat i exprimer secretari del PSC, José Montilla, per comparar el franquisme amb el referèndum de Mas i les paraules que l'expresident d'Aragó ha dit aquest cap de setmana on va comparar el nacionalisme amb el nazisme.

Durant la tertúlia d'El món a Rac-1, Montilla s'ha excusat dient que "va ser una comparació que no venia al cas" i ha afegit que "Marcel·lí Iglesias segur que no volia dir això". "Doncs la frase és llarga, s'hi va quedar estona", ha replicat llavors la tertuliana.

Montilla li ha contestat que "tots ens vam equivocar, segurament vostè també comparant-me amb Pich i Poch, que era un alcalde no precisament democràtic. Suposo que no em volia ofendre".

La periodista s'ha defensat dient que "jo parlava de la gestió, no del tarannà. Jo no li posaria mai en dubte el seu tarannà democràtic. Mai a la vida". "Ho podria haver interpretat diferent", ha considerat Montilla.

"La diferència entre vostè i jo -ha dit Rahola- és que vostè és un representant públic i jo una simple i humil opinadora. Per tant, com a representant públic vostè no pot comparar els referèndums amb el franquisme i el senyor Iglesias no pot venir a Catalunya i dir que els nacionalistes són com els nazis i vostè no pot dir que això va ser una relliscada".

En aquest sentit, l'escriptora li ha etzibat que "no, escolti'm, ens van ofendre i seria bo que algú del PSC digués 'perdoneu, això ha estat molt lleig'".

Montilla i Rahola
Publicitat
Publicitat

57 Comentaris

Publicitat
#30 BEJOTA, BCN, 13/11/2012 - 19:16

LA BELÉN ESTEBAN DEL NACIONALISME FA EL QUE LI DIUEN ELS QUE PAGUEN:ENMERDAR.

#30.1 KAJOTA, B. , 13/11/2012 - 19:38

No tens altres arguments que el simple insult? Què patètic és veure gent que no és capaç de parlar amb el cervell, i només sap fer-ho amb l'estómac. Trist. Pilar, endavant. Estàs fantàstica!

#29 guillem, bcn, 13/11/2012 - 08:48

La Rahola és fantàstica, una mica prepotent però és que la tia s'ho val: si jo tingués la seva seguretat, la seva capacitat, els seus recursos dialèctics, potser també seria de vegades prepotent...No coincideixo sempre amb ella però m'agrada com raona.

#29.1 patrícia, Gràcia, 13/11/2012 - 09:28

jo crec que confons prepotència amb seguretat. Quan una dona és segura, sempre se li diu prepotent. Quan un home és segur, se li diu que té personalitat. A mi la Rahola em sembla una número ú, que deixa a molts tipus com aquest completament al descobert. M´encanta.

#29.2 Ni Fu Ni Fa, bcn, 14/11/2012 - 19:04

Patricia...
Que frase tan perfectamente machista te has marcado.

#28 Anna, BCN, 12/11/2012 - 23:39

Aleshores era franquista l'Hereu quan va fer el referèndum de la Diagonal, oi, senyor Montilla?
A can sociata esteu més perduts que un pop en un garatge, i defenseu l'Espanya de Franco, per més que dissimuleu.

#27 Ni Fu Ni Fa, bcn, 12/11/2012 - 22:27

Esta mujer...cualquier día le perdona la vida a alguien.

#27.1 Antoni V., Granollers, 13/11/2012 - 08:02

Esta mujer lo único que hace es poner en evidencia a gente como Montilla y como tú. Duele verdad?; pues rascaros

#27.2 Ni Fu Ni Fa, bcn, 13/11/2012 - 09:06

Antoni V.,
Usar mentiras para justsificar otras mentiras solo cuela a quienes no piensan mas allá de su egoismo o vanidad.
Demasiada gente con las mismas gafas.

#27.3 Olga, Barcelona, 13/11/2012 - 16:25

Ni fu Ni fa, Vols dir que no t'has confós i volies dir la Camacho.

#27.4 Ni Fu Ni Fa, bcn, 14/11/2012 - 19:02

Olga...
Tambien se le podría aplicar la misma frase....pero resulta que la noticia habla de Doña Rahola.

#26 rafa, lleida, 12/11/2012 - 19:26

Y la Rahola con quien no se ha picado. Hay que pensar que esta tía vive de ello. Muchos que ahora le tiran flores, antes le tiraban.....

#26.1 Pere, Martorell, 12/11/2012 - 22:19

"esta tía"... Qué desagradable eres. Pilar, ETS FANTÀSTICA!