Publicitat
Comunicació · 8 de Setembre de 2010. 20:33h.

Torna Montserrat Minobis

L'exdirectora de Catalunya Ràdio i una excap d'informatius de TVE posen en marxa una nova agència de notícies

Torna Montserrat Minobis

Montserrat Minobis, quan era directora de Catalunya Ràdio

L'exdirectora de Catalunya Ràdio, Montserrat Minobis, i l'excap d'informatius de TVE a Catalunya, Teresa Carreras, han impulsat La Independent ­-autodefinida com Agència de Notícies amb Visió de Gènere- que es posarà en marxa a partir de la Diada de l’11 de setembre d’enguany.

Segons un comunicat de la pròpia empresa, "després cinc anys de treball en xarxa, els i les periodistes que conformen la Xarxa Internacional de Dones Periodistes i Comunicadores de Catalunya -Xarxa Internacional de Periodistes amb Visió de Gènere- han fet realitat aquest projecte, que compta per al seu desenvolupament amb la compliciat d’altres xarxes internacionals, com són la mediterrània, les que hi ha a Llatinoamèrica i l’europea".

La nova agència considera que "la diversitat i el respecte a l’altre són enriquidors per a la nostra societat. Pensem que s’ha avançat molt en la igualtat entre homes i dones, però encara hi ha molta feina per fer. Després de l’emancipació de la dona i de la seva incorporació a la societat, hem de continuar perquè la societat catalana del segle XXI sigui una societat moderna amb homes i dones treballant colze a colze".

Publicitat
Publicitat

6 Comentaris

Publicitat
#6 Marc Sales, Barcelona, 17/09/2010 - 04:17

Minoooobiiiiiis!!! Què? Tenim ganes de carregar-nos una altre empresa i enfonsar-la a la misèria? No en vas tenir prou amb Catalunya Ràdio? Per cert, a veure quan et fan un monument a l'entrada de RAC1, que te l'has guanyat. "Visió de gènere"? Mama por.

#5 Francesc, Cornellà, 11/09/2010 - 11:51

Minobis notícies = por

#4 Marc3, Barcelona, 09/09/2010 - 16:32

Aquesta va anar a veure el Zaragoza, Iceta i Montilla i els va etzibar allò tan nostrat de "qué hay de lo mío?" i li van dir que es muntés un xiringuito de notícies "independent".

#3 Ramon de les olives, Barcelona, 09/09/2010 - 13:17

Un altre forat pel què llençar els diners públics! aprofitant les collonades per les què els progres (sic) ens diuen el que és políticament correcte! I si no, al temps. Això és un malson constant. Quin país!

#2 François, Sant Cugat, 09/09/2010 - 12:28

A la Teresa Carreras la van pre-jubilar de TVE-CAT prescindint de tot el seu saber-fer, espero que aquesta nova feina ompli de sentit la seva nova vida. Coratge, Teresa!