Publicitat
Comunicació · 31 de Maig de 2013. 12:50h.

"Torneu a Barcelona i estalvieu dietes a TV3!"

Una desena de persones impedeixen la liquidació de la delegació de Perpinyà

Una desena de membres de la Federació per la defensa de la llengua i la cultura catalanes han impedit aquest dijous que treballadors de TVC liquidessin la delegació de TV3 a Perpinyà.

Quatre empleats de la televisió pública catalana s'han personat a la seu per desmuntar el material de la delegació de la Catalunya Nord, tancada des del passat mes de març. Però no hi han pogut accedir i han hagut de tornar a Barcelona amb les mans buides.

I és que des de les 09:00 hores fins les 18:00 membres de la Federació han fet una cadena humana a la porta de l'edifici per evitar que s'hi pogués entrar. Quan els empleats de TV3 han demanat que els deixessin passar "perquè hem fet un viatge llarg per fer això", un dels militants ha replicat que "fa 25 anys que esperem ser ben tractats".

"El millor que podeu fer és tornar a Barcelona el més aviat possible i estalviar dietes a l'empresa", ha afegit abans de dir que "volem la llibertat de treball per aquesta zona". "Que vingui l'amo i els ho explicarem, i el senyor Duart igual. I si no venen hi anirem nosaltres", ha insistit.

També ha manifestat que "TV3 és del poble de Catalunya, és pagada pels impostos i el Parlament de Catalunya i volem tenir una reunió amb la presidenta, perquè si no es reconsidera mantenir la delegació de la casa a Perpinyà d'aquí no es treu res".

Si vols més informació segueix-nos al Facebook

Els treballadors de TV3 no poden entrar a la delegació de Perpinyà
Publicitat
Publicitat

16 Comentaris

Publicitat
#6 BEJOTA, bcn, 01/06/2013 - 19:05

A Perpinyar i la resta de la Catalunya Nord ,no hi ha res a rascar...Votan al Sr. Le Pen (veura la tresosera de la franquicia de CIU ).

#5 sauron, world, 31/05/2013 - 18:53

"TV3 és del poble de Catalunya, és pagada pels impostos"... del catalans, no dels francesos que viuen a perpignan, aixi que no se de que es queixan aquesta gent. Que paguin ells la delegacio de TV3 a perpignan y tot arreglat...

#5.1 jep de la Blava, Perpinyà, 01/06/2013 - 11:33

I tu estudia el català abans d'escriure res...

#5.2 Alba, Figueres, 03/06/2013 - 04:06

Ets una provinciana bastant fatxorra no tu? A la Catalunya Nord son tan catalans com nosaltres, ni més ni menys.

#4 petitvalenti, barcelona, 31/05/2013 - 17:06

Jo també estic e contra de la dimissió de la Llanos. Senzillament, un govern com cal, l'ha de destituir i que es busqui la mamella a un altre lloc.

#3 Kropotkin, Vic, 31/05/2013 - 15:40

Claro q estamos en contra de la dimisión de Llanos de Luna! Ella se ocupa de los "problemas reales": imponer la bandera española, perseguir ayuntamientos, homenajear a nazis?juas, juas...mejor hundidos

#2 Miquel, Girona, 31/05/2013 - 14:45

Jo treballo a TV3 i no sé què fotre de tants calers com cobro. De vegades els he hagut de dir "què cony foteu amb tanta pasta com em pagueu. Que no ho veieu que ja en tenim prou? Però ells no em fan cas, i vinga anar-me ingressant calers. En Fainé ja m'ha avisat que em cancel.laran el compte.

#2.1 Maria, Barcelona, 31/05/2013 - 16:11

Miquel, tens raó, faries bé de mirar-te el pdf de la Generalitat que adjunta en Jaume per aquí sota per si el teu banc s'ha oblidat de sumar-te, a totes les quantitats que tu dius, alguna dieta més de TV3. Jo ho he fet i he quedat esgarrifada del que cobreu. Com ho podeu gastar, tot això?.

#2.2 claudi, bcn, 31/05/2013 - 19:07

Estic molt preocupat, perquè no es valora prou la gran feina dels 3000 enxufats, que cobren una pastarada a comte dels nostres impostos.
Mireu CCOOtv3. Ara es dediquen a anar a visitar la moreneta de Montsserrat. Adeu TV3

#2.3 resposta, Barcelona, 31/05/2013 - 19:57

Potser perquè en realitat no cobrem això?