Publicitat
Comunicació · 1 de Febrer de 2017. 18:41h.

TV3 cau a la tercera posició

Telecinco i Antena 3 guanyen la cadena pública

TV3 cau a la tercera posició

Jaume Peral, director de TV3, entre Núria Llorach i Saül Gordillo (foto: Parlament)

TV3 ha caigut fins a la tercera posició en el rànquing de televisions més vistes a Catalunya durant el mes de gener. La televisió pública catalana ha aconseguit un 10,6% de quota de pantalla, dues dècimes menys que Antena 3 i Telecinco, que han aconseguit un 10,8% de share i se situen com la dues cadenes més vistes a Catalunya.

La cadena pública ha iniciat el 2017 perdent el lideratge, després de tancar l'any com la televisió amb més audiència a casa nostre, quan va aconseguir un 10,8% de quota de pantalla. TV3 també ha empitjorat els seus resultats d'audiència respecte els mesos de setembre (11,4%), octubre (10,9%) i novembre (11,3%) del 2016.

La televisió pública catalana, malgrat caure fins a la tercera posició, ha aconseguit col·locar un dels seus programes com el més vist del dia en 30 dels 31 dies de gener, segons ha informat la cadena en un comunicat.

Publicitat
Publicitat

21 Comentaris

Publicitat
#18 K3nny, Bcn, 02/02/2017 - 13:54

Cata-llunyà, absorbit pel fanatisme més nacionalista amb tints racistes i xenòfobs. Un país modern i Demòcrata ... quin fart de riure.

#17 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 02/02/2017 - 10:12

Allò que no entenc és que una televisió que mira tan poca gent pugui ser tan influent, i, en canvi, les 200.000 televisions espanyolistes que envaeixen les llars dels ciutadans catalans, no ho siguin!? Com pot ser que l'unionisme no sigui majoritari al Parlament?

#17.1 jorge de Perpiñan, Vich, 02/02/2017 - 10:51

Jorge.
Las cadenas de tv. en Cataluña no son Catalanas son Españolas.

#17.2 botifler1914, Sinitacaq, 02/02/2017 - 11:18

Que no entiendas algo no extraña a nadie.

#17.3 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 02/02/2017 - 12:48

Jorge de Perpiñán, Vich

Podries anar al Parlament Europeu com a intèrpret. Tens aptituds lingüístiques evidents. Quan Catalunya sigui república podràs fer la traducció del català a l'espanyol a la UE. El "procés" t'haurà servit de quelcom.

#16 Kropotkin, Vic, 02/02/2017 - 10:11

No me lo puedo creer. Pero si la gente que gestiona todo esto es la mas lista y la mas astuta. Es inconcebible. Algo debe fallar en las encuestas... Seguro que es culpa de Madrit... Jua, jua, jua,...

#15 Capit@n España, prusès guantanamil, 02/02/2017 - 09:37

Ara que Donald Trump ha parlat d'incloure noves formes de tortura per combatre el terrorisme és molt probable que a Guantanamo facin servir TV3%. El prusès les 24 hores. Pobres yihadistes !!! Hahahahaha

#14 zeppelin74, bcn, 02/02/2017 - 08:53

Quina bona notícia!!

#14.1 Jordi Perpinyà, Perpinyà (Catalunya), 02/02/2017 - 09:55

Quina bona notícia que els mitjans de comunicació espanyolistes encara siguin més majoritaris a Catalunya!!!