El programa Alguna pregunta més (APM), que va emetre Televisió de Catalunya aquest dimarts al vespre en horari de màxima audiència, incloïa la secció de l'Homo APM en la que el protagonista es cola a l'ofrena floral de l'Onze de Setembre.
Les imatges mostren primer l'actor conversant amb algú del públic i afirmant en castellà, durant l'acte institucional al Parc de la Ciutadella, que "España es una nación" i que "encuentro un poco ridícuo que en Catalunya se hable el catalán". També que és "un dialecto", cosa que fa replicar una senyora del costat: "és un idioma".
Després es cola durant l'ofrena floral dels partits i institucions al monument de Rafael Casanova, una zona reservada a les autoritats i mitjans de comunicació, on escolta l'himne nacional tapant-se les orelles i fent ganyotes. Posteriorment afirma que "estic fart de Catalunya", per sorpresa del vicepresident Carod; o que "es todo mentira" durant unes declaracions del ministre de Treball, Celestino Corbacho.
Tot seguit ridiculitza les sardanes al costat del president Montilla, cantusseja 'Els Segadors' i simula l'incident de Jimmy Jump a Eurovisió durant l'ofrena d'una entitat. També ha de patir les seves impertinències el líder d'Iniciativa, Joan Herrera, al que li diu hippy-colgao, i l'entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, al que li pregunta "¿tú sabes las manzanas cómo se acuestan". Finalment, els mossos li criden l'atenció quan s'acosta a la consellera de Justícia, Montserrat Tura, i l'obliguen a abandonar la zona.