Publicitat
Comunicació · 3 de Maig de 2019. 08:39h.

TV3 justifica els mena

Entrevista un jove que va ocupar un pis a plena llum del dia i es va enfrontar als veïns

TV3 ha entrevistat un dels set menas que van ocupar un pis al carrer Lluís el Piadós, al barri Gòtic de Barcelona, i que es van enfrontar al propietari de l'immoble a les escales de l'edifici quan va intentar fer-los fora després que fos avisat pels veïns.

"Hem pogut parlar amb un dels nois que estava en el pis ocupat. Assegura que fa ben bé una setmana que hi són, que es pensaven que el pis era propietat d'un banc i que van pagar 1.500 euros per poder tenir la clau", explica el periodista Ferran Moreno abans de donar pas a les declaracions.

El noi magrebí diu que "nosaltres tenim la situació sense família. Sense res. Busquem coses bàsiques. Un lloc per dormir, per canviar-te de roba, per dutxar-te. Un lloc on viure". Aleshores el periodista subratlla que "ens explica que tots són majors d'edat i que dos o tres d'ells havien estat tutelats al sistema de protecció de la Generalitat". "Quan compleixes els 18 anys, et fan fora. No tens família, ni germans, ni pares que et donin suport... Estàs sol", lamenta ell.

L'ocupació ha generat malestar dels veïns i s'han produït tota mena d'incidents amb els membres de la comunitat. De fet, els propietaris del pis ja han presentat una denúncia per l'ocupació i alguns dels veïns per amenaces.

Publicitat
Publicitat

33 Comentaris

Publicitat
#25 Javieritu, Palma de Mallorca, 04/05/2019 - 16:03

Daré mi voto a quien me asegure que va a mandar esta gentuza de vuelta a su lugar de origen. Esto es insoportable.

#24 Talegon & Rufian "Fakes", WATERloo, 04/05/2019 - 02:24

Todos los desgraciados y quinquis de Marruecos, son bienvenidos en la Republica de Catadisney. Torra/Rufian lo consideran bueno para sus fines.
Y tv3% blanqueandolos, a pesar de ser okupas y que son el terror de los vecinos.

#23 Valdiri, Reus, 03/05/2019 - 20:51

Disfrutad lo votado

#22 Tirant, Bcn, 03/05/2019 - 19:11

Confio que algun dia tinguem un govern responsable i valent que ens alliberi sense complexos d'aquesta invasió de ganduls, delinqüents, aventurers i indesitjables que incrementen l'enorme desocupació que pateix el país i que, a més, els hem de mantenir.
Prou de complexos.

#22.1 Finsescoions, Blanes, 03/05/2019 - 19:53

Molt bé endavant!!!
Compte però que la teva molt bona descripció escau perfectament als polítics
Jo els fotario fora tabe

#21 Aleix, Manlleu, 03/05/2019 - 18:06

"No s'admeten comentaris insultants, racistes, i contràris a la llei." Doncs quina merda perquè casibé cap se n'escapa de racista. Com us sentirieu si estiguéssiu en la seva situació? Sense feina i sense casa. Com se'n surt d'aquí? Sembleu molt incults. Per acabar amb aquesta situació s'ha d'ajudar a la gent, i parlar. Desfer-se'n ho fan

#21.1 Finsescoions, Blanes, 03/05/2019 - 19:50

Tens alguna habitació lliure a casa teua???
Diners per a mantenir-lo i pots fer una assegurança de responsabilitat civil per les destrosses que puguin fer????
Si és positiu fes-ho, ets una persona de bon cor
Si no pots/vols fer-ho....... no toquis més allò que no sona

#21.2 Finsescoions, Blanes, 03/05/2019 - 21:46

Sóc un incult de collons
Però jo escriuria "gairebé" o "quasi bé"....
Ah i missaires amb dues esses.....
I moro amb m i o final
Comencem a dir les coses pes seu nom

#21.3 Soloesmiopinion, Tabarnia, 03/05/2019 - 22:30

Dons vinga Aleix, agafes un parell d'aquests MENAS i te'ls emportes a casa. Ja veuràs que bé que ho passeu tots plegats mentres els ajudes.

#21.4 Al Aleix , Barcelona , 04/05/2019 - 09:50

Aleix,ya que eres tan bueno. Que se metan en tu casa, cuando es la del vecino y eres demagogo ,es muy fácil opinar.

#21.5 Nitato, Navarcles, 04/05/2019 - 10:50

Fàcil, tornar cap a casa i deixar de donar pel sac aquí. Una altra opció és acollir-los a casa, o sigui, lo de les pancartes a les manis, pero de veritat.

#21.6 Sergi , Barcelona, 04/05/2019 - 15:23

El dia que te okupen tu vivienda o te den una paliza para robarte la cartera o violen a tu hija, vienes aqui y nos das el sermon buenista.