Publicitat
Comunicació · 1 de Desembre de 2011. 16:13h.

TV3, líder gràcies al Barça

El partit contra el Milan ha estat el programa més vist del novembre a Catalunya

TV3, líder gràcies al Barça

Imatge de l'equip de les retransmissions dels partits de futbol

TV3 ha estat líder d'audiència durant el mes de novembre -i per tercer mes consecutiu- i ha augmentat fins a 2,8 punts l’avantatge en relació amb Tele 5. L'èxit de la cadena dirigida per Mònica Terribas -que el passat divendres va anunciar que al 2012 s'acaba el futbol a TV3- ha estat en part gràcies a les retransmissions dels partits del Barça. I és que entre els 13 programes de TV3 situats entre els 15 primers del rànquing hi ha tres partits dels de Pep Guardiola: El Milan-Barça de Champions -en primera posició i líder del mes-, el Getafe-Barça en tercer lloc i l'enfrontament de Copa del Rei amb l'Hospitalet, en sisena posició.

Segons dades de Kantar-media, TV3 ha obtingut a l’octubre un 14,6% de quota, amb 9 dècimes més que l’octubre i un avantatge de 2,8 punts en relació amb Tele 5, la segona cadena classificada en aquest rànquing de les cadenes generalistes, que ha quedat amb l’11,8% i 5 dècimes menys. En el tercer lloc se situa Antena 3, amb l’11,2% i 6 dècimes més; en el quart, TVE, amb l’11% i 3 dècimes més; en el cinquè, Cuatro, amb el 4,9% i 4 dècimes menys; i en el sisè, La Sexta, amb el 4,4% i una dècima menys. Per la seva part, La 2 ha obtingut el 2,3.0% i el 33, l’1,6%.
 
Per grups empresarials, el de Televisió de Catalunya lidera la quota, també de manera destacada, amb el 19,8%. A més de les dades de TV3 i el 33, els percentatges de quota que els canals temàtics de TVC han obtingut a l’octubre són: el canal infantil i juvenil Super3/3XL, l’1,4%; el canal de notícies 3/24, l’1,2%; i el canal Esport3, l’1%. Amb aquest 1%, l’Esport3 es manté com el canal temàtic esportiu més vist, amb el doble de quota que els altres.
 
Pel que fa al rànquing dels 40 programes més vistos, TV3 manté el liderat, amb 23, dels quals 13, entre els 15 primers.  Les altres cadenes han col·locat entre els 40 més vistos: TVE, 10; Antena 3, 5; i Tele 5, 2. Els 13 programes de TV3 situats entre els 15 primers del rànquing, han estat: el partit de la Champions Milan-Barça, en el primer lloc i líder del mes; el partit de la Lliga Getafe-Barça, en el tercer lloc; “Crackòvia”, en el quart lloc; el capítol d’”El convidat” dedicat a Xavier Sardà, en el cinquè lloc; el partit de la Copa del Rei l’Hospitalet-Barça, en el sisè lloc; el “Telenotícies vespre”, en el setè lloc.

“APM?”, en el vuitè lloc; “Caçadors de bolets”, en el desè lloc; el “Telenotícies cap de setmana vespre”, en l’onzè lloc; “Com va la vida?”, en el dotzè lloc; “Polònia”, en el tretzè lloc; el “Telenotícies migdia”, en el catorzè lloc; i el reportatge “El negoci del deute”, del programa “30 minuts”, en el quinzè lloc.

Publicitat
Publicitat

5 Comentaris

Publicitat
#4 perico, corenella, 11/12/2011 - 20:05

deixeu de mentir tv3 és lider gracies a l'audiencia del València-espanol d

#2 Eduardo González Palomar , Manlleu, 01/12/2011 - 17:52

El 14'6% de audiencia frente al 17'1% del mismo mes en el año pasado resulta poco alentador. Todo ello sumado a los 29'9% de los que partía TV3 allá por el año 1989.

#2.1 paccius, bcn, 01/12/2011 - 18:39

La mitjana de TV3 el 2010 va ser de 14,7, el 17,1 de novembre va ser una xifra extraordinària a causa de les eleccions al parlament.

#1 Eduardo González Palomar , Manlleu, 01/12/2011 - 17:43

En qué queda la magnitud profesional de TV3 si quitas el plus de audiencia que le proporcionan los grandes eventos deportivos y las producciones externas.

#1.1 paccius, bcn, 01/12/2011 - 18:45

La principal contribució a la quota d'audiència són els TN's, que són totalment producció pròpia, en segon lloc són les associades, que són produccions expressament encarregades per TV3. Eduardo, si no saps de què parles, més val no opinar.