Publicitat
Comunicació · 10 de Març de 2018. 09:34h.

TV3 'maquilla' la polèmica de Lluís Salvadó

La cadena evita citar textualment la conversa sobre les "mamelles"

TV3 'maquilla' la polèmica de Lluís Salvadó

TV3 ha evitat reproduir i citar textualment la conversa filtrada entre l'exsecretari d'Hisenda, Lluís Salvadó i l'alcalde de Sant Carles de la Ràpita Josep Caparrós en els telenotícies. La cadena s'ha referit a l'àudio desvelat per Antena 3 com una "conversa de contingut masclista i xenòfob amb to sorneguer" però ha evitat citar textualment el contingut de la conversa o reproduir l'àudio.

"Avui s'ha filtrat una conversa privada de Lluís Salvadó, s'hi pot sentir l'exsecretari d'hisenda Lluís Salvadó en una actitud distesa fent comentaris de contingut masclista" començava la peça informativa. La televisió pública ha explicat que "Antena 3 feia pública aquest matí una conversa privada entre l'exsecretari d'hisenda Lluís Salvadó i l'alcalde de Sant Carles de la Ràpita Josep Caparrós, conversa de contingut masclista i xenòfob, amb to sorneguer, sobre quins són els requisits per ser consellera d'Ensenyament".

La cadena ha informat de les disculpes de Salvadó i de Caparrós i de l'anunci de l'exsecretari d'Hisenda de denunciar la filtració. TV3 també ha fet menció de les paraules de la secretària general, Marta Rovira, lamentant el contingut de la conversa de Lluís Salvadó, "que no es correspon a l'ideari d'Esquerra".

La conversa, desvelada pel programa Espejo Público d'Antena 3, ha provocat una allau de crítiques contra Salvadó, on se l'escolta dient "a la que tingui les mamelles més grosses li dónes el càrrec. I ja està".

Publicitat

17 Comentaris

Publicitat
#26 pepe.----, andorra, 13/03/2018 - 14:06

por una España de todos, la escuela en español...

#26.1 Kropotkin, Vich con h, y si fuese francesa Vichy, del mariscal Putain, 13/03/2018 - 18:28

Si seras pepetroll.... tv3 no es una escuela, aun a veces lo parezca, juas, juas, juas,....

#25 Jaime Catala, Denia, 12/03/2018 - 17:12

Separates TV nomes es dedica a cuidar els separates i te igual lo que fajen Jeje

#23 iñigo, castelló, 11/03/2018 - 06:05

Una TV pública que cuesta miles de millones de euros y tiene más empleados que A3 y T5 juntas sencillamente no puede comportarse así. TV3 es un monstruo administrativo y político, un agujero negro democrático. Han querido convertirla en este engendro gigantesco porque es un pilar del independentismo, pero esto tiene que acabar.

#21 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 10/03/2018 - 19:19

¡Que gran tv! ¡La BBC del sur! je, je, je, je, je, je, je, je, je Me parto con Tv3% Siempre aplicando la ley del embudo, que es la única ley que respetan, que las demás se las pasan por el forro, que su republiqueta no es de este mundo.

#20 Vicky , Mataró , 10/03/2018 - 17:44

Quanta hipocresia veo, todos los que han colgado comentarios aquí seguro que han dicho animaladas mucho peores de fiesta con sus amigos, però como no les han espiado ahoran van de dignos, y cuando digo todos es todos, como cuando digo no es no.

#20.1 José Hucha, Manchester, 10/03/2018 - 18:34

Pues seguramente tengas razón....pero la diferencia está en que ninguno de nosotros elegimos cargos público por el tamaño de sus senos, simplemente bromeamos con amigos, problamente igual que lo haces tú con tus amigas, sin cargo a las arcas públicas. Y completamente de acuerdo, No es No

#20.2 Badaloní , Badalona, 10/03/2018 - 18:46

La diferencia es que ninguno de nosotros somos politicos y cobrando del erario publico.... Cuando salio lo de luis, se fuerte, la que le cayó a mariano..... Vicky, tu debes de estar muy bien colocadita.... Aparte de las tetas grandes, debes de dominar el frances, no?

#20.5 pepe.----, andorra, 13/03/2018 - 14:08

seguro q si, pero no somos cargo publico y vamos dando lecciones por ahi de moralidad. Esto es como aquel de la jaula de las locas q era de un partido racista y lo se murio de un infarto con una prostituta negra......Y lo del no es si es feo, bajito sin pasta, pq si es joven con tableta de chocolate y con pasta, seguro q si es si....