Publicitat
Comunicació · 1 de Desembre de 2021. 17:41h.

TV3 només dona veu a entitats indepes

Òmnium i ANC acaparen el 100% del "temps de paraula" durant quatre mesos

TV3 només dona veu a entitats indepes

Òmnium Cultural i l'Assemblea Nacional Catalana han ocupat el 100% del "temps de paraula de les entitats vinculades al debat polític" a TV3 i a Catalunya Ràdio entre el període gener-abril d'aquest any, segons l'informe de pluralisme del CAC.

RAC1, per la seva banda, també ha dedicat el 100% a les dues entitats sobiranistes i TVE ha dedicat tot el temps a Òmnium. Betevé, per contra ha repartit el temps entre Òmnium (47,8%), ANC (20,3%), Arran (21,4%) i Federalistes d'Esquerres (10,4%).

L'informe també recull la freqüència d'aparició en entrevistes. L'ANC i Òmnium han estat entrevistades un cop a TV3 i un altre al 324 respectivament i Catalunya Ràdio li ha fet dues entrevistes a l'entitat que presideix Jordi Cuixart en els quatre mesos que ha estudiat el CAC. La televisió pública també ha dedicat una entrevistat un cop a representants d'Alerta Solidària, Impulso Ciudadano i Associació pels Drets Civils.

El conseller del CAC, Daniel Sirera, hi ha votat en contra i ha explicat en el seu compte de Twitter que en el seu vot particular ha demanat que "que s'exigeixi als mitjans analitzats que compleixin amb el pluralisme respecte entitats vinculades debat polític".

Publicitat
Publicitat

31 Comentaris

Publicitat
#23 Marquesa del Procés Sagrat, Santa Moguda Perpètua, 02/12/2021 - 18:46

Com??? Coooommmm???? Això és gravíssim!! Com s'atreveixen aquests plebeus!! Parlant la llengua plebeia a la televisió nostra nostrada!!

Pasqual, l'aigua del Carme, ràpid!!

#22 Josep, nos vamos directos a la m, 02/12/2021 - 12:28

Ein Volk, Ein Reich, Ein Führer, Ein TV3

#21 Sergi , Bcn, 02/12/2021 - 09:45

Pues que s la paguen ellos!! Casilla en la renta para quitar mi parte para tv3, catalunya radio, chiringuitos!! Si al final devolverán pasta!

#20 Masias , Mis posaderas , 02/12/2021 - 08:09

En este mundo hay gente que tiene una vida muy triste y aburrida

También hay algunos que ven canales donde todo son anuncios o brujas que te echan las cartas

#19 PEPELUIS, PONENT, 02/12/2021 - 07:54

EVIDENTMENT... QUE HEM D'ESCOLTAR? ALS FRIKIS PEL BILINGUISMO QUE SON MONOLINGüES? ALS DE CIUDAGRAMOS QUE SON JA RESIDUALS? ALS CORRUPTES DEL PP? ALS NAZIS PATRIOTAS DE PULSERETA?? AU VA!

#19.1 Albert, BCN, 02/12/2021 - 08:58

Mucho mejor escuchar a los lavacerebros de TV3, pero por tus comentarios se ve que al menos a ti no te hace falta.

TV3 solo es propaganda del lacismo, la opinion y el debate con otras ideas esta vetado, es una tele publica que solo emite propaganda para menos de la mitad de los catalanes pero que pagamos todos.

Normal su declive.

#19.2 Sergi , Bcn, 02/12/2021 - 09:47

Pero no te prometieron la dui? En 18 meses algo??? Jajajajajajajajaja

#19.3 pepe, andorra, 02/12/2021 - 11:07

me parece bien q no quieras escuchar, tampoco hace falta insultar a quien no piensa como tu, lo q ya me parecería perfecto, es q si la tele es separata, q la paguen los separatas en exclusiva, pq se da el maravilloso caso de la tele de los unicornios amarillos, la pagamos todos. Así q si la pagamos, al menos, q no nos insulten sus troletes.

#19.4 pepe, Andorra, 02/12/2021 - 11:08

al menos los nzis eso de los q hablas, se pagaban ellos su propaganda y no se la cobraban a todos los demas alemanes, mientras q la propaganda separatistas, la pagamos todos los españoles, ese y no otro es el problema. Pq escuchar sus palabras no, pero usar su dinero si. Curiosos estos de la hermandad del lazo amarillo.

#19.5 Sergi Sergio, Barcelona, 02/12/2021 - 17:27

No, hombre no mucho mejor escucharte a ti, que eres un lumbreras que no iluminara a todos y tambien a todos los frikis del independentismo que son muy graciosos y divertidos, ala, ir a pasear un rato y asi os aireareis el cerebro de tantas trolas que os han colado, una tras otra, que esto ha sido un sin parar.