Publicitat
Comunicació · 22 de Gener de 2013. 18:03h.

TV3 paga sous de més de 70.000 euros a 117 persones

Sis treballadors superen els 100.000 euros anuals

TV3 paga sous de més de 70.000 euros a 117 persones

Treballadors de TV3 donant suport a la vaga de funcionaris de juny del 2010

Televisió de Catalunya (TVC) paga sous superiors als 70.000 euros a 117 persones, després que el fitxer amb les dades dels treballadors i el corresponent sou hagi anat a parar a alguns comptes de correu intern per una errada informàtica.

Un total de 42 persones cobren més de 80.000 euros anuals. I sis d'aquests treballadors tenen un salari que va dels 101.635 euros als 119.810, segons naciodigital.cat.

Aquests sous són els que reben els treballadors després de la retallada lineal del 5 per cent que van patir la totalitat dels emoluments fa uns mesos.

Segons aquestes dades, la televisió pública catalana també paga alguns complements en espècie, com ara el lloguer de l'habitatge, a algunes persones que treballen fora del país, com ara podria ser el cas d'alguns delegats territorials. D'altres complements estan lligats a una especial dedicació o a una responsabilitat.

El document ha remarcat desigualtats entre treballadors de la mateixa categoria, com ara la de redactor, on un empleat assignat a aquest epígraf salarial pot guanyar entre 22.286 i 84.172 euros.

CCOO ha demanat que els salaris de TVC es limitin a un topall màxim de 72.000 euros. Aquest sindicat ha denunciat que desconeix el sou de l'equip directiu de la televisió.

Publicitat
Publicitat

44 Comentaris

Publicitat
#29 Glauc, Barcelona, 23/01/2013 - 13:01

La CCRTV és competència deslleial.Que la tanquin.Va tenir sentit per normalitzar el català però ara ja hi ha altres canals que se n'ocupen (tots de perfil baix o molt baix,com TV3 i Cat.Radio,cal dir-ho).No podem tancar quiròfans i mantenir eines de propaganda.Es vergonyós.

#29.1 Joan, Girona, 23/01/2013 - 14:39

Si s'hagués d'exemplificar la demagògia a qualsevol diccionari, podria servir perfectament aquest comentari. Mira el comentari anterior on s'explica el què es pretén des dels mitjans privats i després opina.

#28 Oriol, Barcelona, 23/01/2013 - 12:22

Em sap greu que des d'E-Notícies només es pretengui fer de ramoneta del Grup Godó i desvirtuar el gran model d'èxit que representa Televisió de Catalunya. Cert és que no es pot tolerar l'endollisme ni els sobresous. Però la manera en que aquest mitjà utilitza aquests fets és denigrant i repulsiva

#27 paula, matadepera, 23/01/2013 - 12:13

AIXO ES UN VEGONYA ,SEGUR QUE VAREN COBRAR EL DIA DE LA VAGAS ,OI ?

ON SON LES RETALLADES ????????????????

ENCARA RECORDO EL DIA QUE LA SRA. TERRIBES PLORAVA , PATETIC.

TOTS PLEGATS SON UNA COLLA DE MENTIDERS.

#26 Bernat, Barcelona, 23/01/2013 - 10:01

Després d'aquesta notícia no ens podem queixar si Espanya ens roba. Ens roben nosaltres mateixos. Quan frenarà CiU la disbauxa a TV3? Crec que després de l'acte d'avui al Parlament ja és possible assumir políticament una vaga a TV3 i fer un ERO com cal i rebaixar sous com cal.

#25 que va, que va..., barcelona, 23/01/2013 - 08:47

jo treballo a tv3, no soc cap d'aquests enxufats i qualsevol amic o parent que conec amb titol universitari cobra més que jo de sou anual. I algun més que no té ni titol també, segons quin tipus de feina...! Potser és que se'ls queda algú per omplir sobres, els diners...!

#25.1 Terraxa, Terrassa, 23/01/2013 - 10:01

Efectivament, al món real es cobra segons el tipus de feina, i inclús hi ha gent sense títol que cobra més que altres que no en tenen!!
quines coses, oi?, que et paguin per la feina que fas i no pels teus títols.

#25.2 que va, que va..., barcelona, 23/01/2013 - 14:38

doncs si...treballo matins, tardes o nits... caps de setmana, festius, ponts, nadals i setmanes santes...
no arribo tard i no plego abans d'hora... faig tot el que em diuen sense rondinar... Ho pots dir tu, tot això...?