Publicitat
Comunicació · 30 de Juliol de 2013. 10:44h.

TV3 prescindeix de la productora d''Els matins'

17 treballadors del programa han estat acomiadats

TV3 prescindeix de la productora d''Els matins'

Raquel Mateos, en una foto d'arxiu

TV3 ha decidit prescindir dels serveis de la productora Sticaki -fundada per Ramon Pellicer- per coproduir el programa Els matins, segons han anunciat a Twitter alguns dels 17 treballadors del programa que s'han quedat sense feina. Entre els afectats hi ha la directora adjunta, una productora, 4 coordinadors i 11 redactors i guionistes.

Per exemple, la periodista Raquel Mateos ha lamentat que "TV3 acomiada la productora amb la qual coprodueix Els matins, tot deixant al carrer 17 periodistes en plenes vacances. Jo en sóc una". "Era feliç fent Els matins. Nou anys deixant-me la pell per TV3", ha afegit en una piulada posterior.

Per la seva banda, la guionista i redactora Anna Torras manifesta que "17 treballadors acabem de ser acomiadats a canvi de rebaixar l'ERO a TV3. Ara ja puc fer les maletes. Gràcies, senyors de TV3".

Ferran Vergés també s'ha manifestat en aquest sentit i ha apuntat que "TV3 retalla l'ERO, però deixa sense feina 17 persones que fèiem Els matins al carrer... I ho comuniquen en plenes vacances! Bravo!". Tot i això, des del departament de comunicació de TV3 han manifestat que "no ens ha arribat aquesta informació".

Publicitat
Publicitat

84 Comentaris

Publicitat
#40 Nadia, Barcelona, 31/07/2013 - 12:05

A veure, no ho entenc, o prescindeix dels serveis de la productora o acomiada 17 treballdors. Són trebalaldors de la productora o de TV3?

#40.1 Pere, Barcelona, 31/07/2013 - 21:23

Son treballadors que treballen físicament a TV3 però externs, això vol dir que no son fixes i amb nòmina de TV3. Son contractats i pagats per la productora de Ramon Pellicer, Sticaki. Això tristement és comú, gent que treballa a TV3 (Pellicer) i a sobre té productora que la contrata justament TV3.

#39 ex de Tv3, bcn, 31/07/2013 - 11:35

Poloni. Crkovia etc programAs de productoraas de las que forma part Escribana i terribas signata quan estbn. Tv 3

#38 jaume, sbd, 31/07/2013 - 10:56

Ben fet. Per què s'ha de pagar a tantes i tantes productores externes amb diners públics?

#37 lector 666, Barcelona, 31/07/2013 - 10:15

No creo que el Pellice deje marchar a la Oltra.....

#37.1 ex de tv3, bcn, 31/07/2013 - 11:30

Adriana Oltra i Garcia Melero son de plantilla ?en excedenncia per cobrar mes tipic chanchullo Amiguisme. Melero dona director Sport programa conjunts

#37.2 nadia, Barcelona, 31/07/2013 - 12:12

I com a "cotilleo" que no té res a veure amb la notícia: el marit de l' Helena García és l'ex-marit d'Arancha Sánchez Vicario.

#37.3 joan puig, Badalona, 31/07/2013 - 19:28

Oltra i Melero són de la plantilla de TV3. Ara i de manera temporal , a més del seu sou, cobren un complement per presentar els Matins.

#37.4 Pepi F, Barcelona, 01/08/2013 - 15:24

I tant que sí... L'Ariadna Oltra no ho se, però l'Helena Garcia Melero fa força anys que va entrar a TV3. Li va donar l'alternativa el gran Salvador Alsius....

#36 josep noguer, girona, 31/07/2013 - 09:48

NO tenim diners per pagar la llei de la dependència,pero si per mantenir aquesta disbauxa.
Prou..., TV3 es necesaria pero NO a qualsevol preu, amb sis-centes treballadors es pot fer. Prou de mentides i privilagis d'uns quants.