Comunicació · 4 de Febrer de 2021. 13:18h.

TV3: “seguim i seguirem!"

El director d’informatius reivindica parlar de “presos polítics”

TV3: “seguim i seguirem!"

El director d’informatius de TV3, David Bassa, en diverses piulades a twitter, ha assegurat que “la Junta Electoral ens torna a coartar la llibertat d'informació, prohibint-nos parlar de ‘presos polítics’ i ‘exili’”.

“Una prohibició que arriba després d'una imposició, la de cobrir l'extrema dreta de Vox, tot i que no tinguin ni un escó al Parlament de Catalunya”, ha afegit Bassa al respecte.

“Prohibicions i imposicions. No és el primer cop. De fet, no para de passar-nos des del 2017. I enguany, en només set dies ja portem 11 recursos. Però, malgrat tot, seguim i seguirem!”, ha sentenciat.

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#27 Hahahahjj, Ciutat Vírica , 05/02/2021 - 08:29

Hahahah als de la secta groga els hi costa treure el cap de cul hahahah que bons contorsionistes son aquests xicots jajajajajajajshaha

#26 BJMR, Bilbao, 04/02/2021 - 23:11

Sigo diciendo que ésta gente va a seguir chuleando mientras no les lleguen las denuncias y correspondientes citaciones judiciales, en ese momento se comportarán como corderitos asustados.

#24 Joanet, Bcn, 04/02/2021 - 17:54

És un altre indigne atemptat a la llibertat d'expressió. Qui vulgui ha de poder dir presos polítics de la mateixa manera que qui vulgui ha de poder dir polítics presos. Prohibir-ho és un cas evident de totalitarisme.

#24.1 Pere Joan S., Sant Andreu, 04/02/2021 - 19:56

repeteixo... algú que (potser) aplaudia quan cremaven i destrossaven Barcelona, que (potser) aplaudia quan assenyalen qui pensa diferent i (potser) es passa pel forro les llibertats de la majoria... ens ve a donar classes de totalitarisme? teleprocés ens costa la salut i és pública de TOTS, calli's millor!

#24.2 Pepe, Andorra, 04/02/2021 - 21:08

Ya puestos..el separatismo siempre miente. Trump ha sido el mejor presidente. Lo del delito de odio es la nueva censura. El 11M fue un golpe de estado. En España se vive una dictadura con el separatismo de cómplice. La deuda refleja la corrupción. El coronavirus es una exgeracion con fines políticos y el mallorquín y el valenciano no son catalán.

#22 A.Bcn, Barcelona, 04/02/2021 - 17:29

¡Cierre inmediato de TV3 ya!

#21 M Pilar, Barcelona, 04/02/2021 - 17:10

Qué desfachatez!!! No son una empresa privada que hace y deshace a su gusto, pero hasta un empresa privada debería acatar lo que la autoridad dicte, aunque no nos guste!