Publicitat
Comunicació · 1 de Març de 2013. 11:27h.

TV3 tanca delegacions

A la Catalunya Nord, Terres de l'Ebre i Andorra

TV3 tanca delegacions

Pere Codonyan

La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha decidit tancar les corresponsalies de TV3 a Andorra, Perpinyà i Terres de l'Ebre (Tarragona), segons ha informat el comitè d'empresa. L'objectiu d'aquest tancament, que es farà efectiu a finals de març, és l'estalvi econòmic.

La mesura afectarà els corresponsals Pere Codonyan -que va arribar a TV3 el 1995-, Sònia Castelló o Eva Clausó. Cap dels tres són personal de plantilla de TV3 ja que treballen per a productores externes o com a autònoms.

El Comitè d'Empresa de TV3 considera la mesura "absolutament injusta des del punt de vista laboral", i considera els afectats "imprescindibles pel coneixement dels seus territoris". A partir de març, seran els periodistes de les delegacions de Girona, Lleida, Tarragona i la Vall d'Aran els encarregats d'assumir la informació de les corresponsalies tancades.

Publicitat
Publicitat

53 Comentaris

Publicitat
#26 BEJOTA, BCN, 02/03/2013 - 18:12

AQUEST ORGANISME D'ADOCTRINACIÓ NACIONALISTA I ANTIESPANYOL ,ACAbARÁ MALAMENT PERQUE NO FA EL QUE LI PERTOCA:PERIODISME

N.B.ERC NO VOLUN ERE A TV3 PERÒ NO N' HI HAN CALÉS...

#26.1 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 08:33

TV3 és millorable (entre d'altres ens consciència nacional) però el seu periodisme, al costat del TVE o Telemadrid (cada dia més semblants) és de cum laude. Per no parlar de les privades, q per més privades q siguin són concessions públiques i es pixen en la responsabilitat social 24/7/365.

#25 Ramon, Camprodon, 02/03/2013 - 14:40

Ja deu estar content el senyor Rius de veure com companys de professió es queden al carrer, Tt el dia plorant pq no l'inviten a tv3 retallades? que comencin per reitar subvencions a pàgines web que es fan dir diaris, però d'això no en dius res oi? ni ho publicaràs per variar.

#25.1 Terraxa, Terrassa, 02/03/2013 - 15:22

I llavors què?
Hem de tenir la nostra economia orientada a pagar les legions de periodistes que cada any les facultats aboquen al mercat?
A milions de ciutadans ningú ens subvenciona. Que facin com la resta.

#25.2 Terraxa, Terrassa, 02/03/2013 - 15:22

I llavors què?
Hem de tenir la nostra economia orientada a pagar les legions de periodistes que cada any les facultats aboquen al mercat?
A milions de ciutadans ningú ens subvenciona. Que facin com la resta.

#24 Fèlix, Sant Sadur ni d'Anoia, 02/03/2013 - 00:36

No acabo d'entendre com podem prescindir del Pirinueu, del nord de Catalunya i del sud. O es que en Pere C. o l'Eva C. no generen noticies que cal saberr? Si vull saber de la Xina, llegeixo un diari americà. Si vull saber que passa a Extremadura, llegeixo El pais. I si vull saber del pais, que'???

#24.1 Carolina, Aiguafreda, 02/03/2013 - 13:14

Si vols saber del'altre cantó dels Pirineus, compra "Le Monde" "Le Figaró" o "Liberation"

#24.2 Casper, No añadía nada, 02/03/2013 - 13:53

A mi el trabajo de ese francés no me aportaba nada, y que se empleen mis impuestos en pagarle pues no. Estos son los gastos irracionales de hacer país, un despilfarro.

#23 Lo Roig, Barcelona, 01/03/2013 - 23:05

Lectors/es d'e-notícies, no se que critiqueu tant quan el director d'aquest digital, el senyor Rius ja exigia la retallada i privatització de TV3 en molts dels seus articles, i la majoria de comentaris li reien les gràcies!

#23.1 Ramon, Camprodon, 02/03/2013 - 14:49

Sí, i després va plorant perquè no l'inviten, Ja deu estar content de veure com compnays de professió es queden sense feina.

#22 Paradox, Lleida, 01/03/2013 - 22:06

No ho dic jo, ho diu La Vanguardia: La Generalitat de Catalunya otorgó subvenciones por más de 15 millones de euros entre 2002 y2009 a fundaciones vinculadas a Eliseu Climent--las cuatro diputaciones catalanas le concedieron también más de dos millones de euros. NO TENGO MAS PREGUNTAS SEÑORITA.

#22.1 Gerard, Barna, 04/03/2013 - 08:40

Quelcom que no caldria fer si l'estat espanyol fes el que hauria de fer: Facilitar l'espai comunicatiu entre usuaris de la mateixa llengua i els drets dels ciutadans a ser informats. Encara tinc moltes preguntes més senyoria.