Publicitat
Comunicació · 16 de Juny de 2022. 16:48h.

TV3 té 1.900 treballadors més que Antena 3

Unes pèrdues de 85 milions, segons Valents

TV3 té 1.900 treballadors més que Antena 3

TV3 té 1.900 treballadors més que Antena 3 i té unes pèrdues de 85 milions d'euros, segons ha denunciat Valents en un comunicat. "La televisió catalana, amb 245 milions d'euros a l'any, és la més cara de tota Espanya", ha denunciat la formació.

La presidenta de Valents i candidata a l'alcaldia de Barcelona, Eva Parera, ha destacat que “la Generalitat porta dècades oblidant els problemes reals de la gent: desocupació, falta d'oportunitats, inseguretat, encariment de la vida, ofec fiscal; en canvi, destina centenars de milions d'euros a mantenir el seu aparell de propaganda, TV3, la televisió més cara d'Espanya”.

"A això han de sumar-se els 85 milions d'euros de pèrdues i una plantilla que supera els 2.300 treballadors. Antena 3, per contra, té una plantilla inferior, de 448 treballadors, i uns beneficis de 118 milions d'euros” ha explicat.

Finalment, la líder del partit ha afirmat que “la Generalitat destina pressupostos i sous estratosfèrics per a fer propaganda del separatisme". "Valents ha vingut per a acabar amb això. Hem vingut a reconstruir Catalunya”, ha conclòs.

 

Publicitat
Publicitat

29 Comentaris

Publicitat
#24 Demóstenes, La Garriga, 17/06/2022 - 12:58

El titular debería ser "TV3 tiene 5 veces más empleados que Antena3"

#23 Jordi Pallas Marti, Sant Cugat del Vallès, 17/06/2022 - 09:15

A veure. Algú creu que A3 te només 400 treballadors?. Dons deu tenir com a mínim 10 vegades més contractats de autònoms malt pagats, i unes centenes de productores que cobran una pasta gansa. PRIVADES?. dons ho pagueu amb ell valor afegit dels productes publicitaris. Quans Minuts dedica A3 al català?. 1min o cap?

#23.1 no soy nadie, barcelona, 17/06/2022 - 09:38

Muy bien, ahora ¿por qué no frotas tu cabecita contra una pared o superficie rugosa, a ver si sale fuego?

#23.3 pepe, andorra, 17/06/2022 - 11:41

teniendo en cuenta q la SS es un 35% de la nomina, si, me lo creo q tienen 400 trabajadores y dudo mucho q la SS se lo permita, al menos no has negado la mayor y solo intentas justificarlo con el manido ese de y tu mas, en resumen, q aceptas la corrupcion en la tele separata, pero intentas justificarla con supuestos errores ajenos. Es de pena.

#22 no soy nadie, barcelona, 17/06/2022 - 08:38

No niego la veracidad de la información de "Valents", pero me temo que ellos no son la solución, teniendo en cuenta que son los pijos que no pillaron cacho o no el suficiente con el procés. Este tipo de explicaciones son casi populistas. Una lástima. Ellos harán lo mismo, si se diera el milagro de ganar unas elecciones.

#22.1 pepe, andorra, 17/06/2022 - 11:44

Pq lo llaman populismo cuando es demagogia barata? Todos sabemos la corrupcion q anida en tv3, lo q no sabemos es q soluciones habria para evitarlo en lugar de prolongarlo, q es lo q hacen todos cuando llegan al carguete publico.

#22.2 no soy nadie, barcelona, 17/06/2022 - 11:52

Al final nadie tiene valor, por no decir "guevos" que queda poco elegante, en cerrarla. La televisión pública no es esto. Con películas, documentales y programas culturales va que chuta, se puede hacer con mucha menos gente, bastante menos, no, perdón, retiro lo dicho, HAY QUE CERRARLA

#21 Sergi, Bcn , 17/06/2022 - 07:41

Pero que bien gestionan los indepes!! Que puñetero desastre...

#20 Tabarnés puro, Barcino, 16/06/2022 - 22:27

El problema ya no es que tenga 1.900 trabajadores más que Antena 3 y que además cobran un pastón, el problema es que aún por encima todos esos zánganos se rascan además los cojines a dos manos porque subcontratan toda la producción fuera a productoras "amigas" como la del Roures, el Toni's Oler, con lo que estamos pagando Tv3% cuatro veces..

#20.1 Fernando, Mataró , 17/06/2022 - 08:12

Yo creo que telelazi debe de costar lo que un acelerador de partículas. Menudo agujero negro.