Publicitat
Comunicació · 6 de Juliol de 2018. 11:06h.

TV3, un pou sense fons

Llorach demana més diners després de rebre 20 milions d'euros

La presidenta en funcions de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, Núria Llorach, ha reclamat més diners després que el Govern hagi fet una aportació extraordinària de 20,4 milions per revertir la crisi de l'IVA.

"La Corporació necessita més pressupost per potenciar el cinema català i té l'obligació, per llei, de destinar un 6% del pressupost a la producció externa", ha dit Llorach a una pregunta del PP sobre el pressupost de l'ens públic.

nllorach.jpg

La màxima responsable de la CCMA ha insistit que "ens agradaria tenir més diners" perquè "la Corporació no té adequadament dimensionat el seu pressupost". Núria Llorach ha recordat en aquest sentit que "ha passat de tenir 457 milions a tenir-ne 310".

Finalment, Llorach ha assenyalat que la Corpo "ha ajustat moltíssim la seva despesa i això mostra una bona gestió perquè hem continuat sent líders en els darrers sis anys".

Publicitat

25 Comentaris

Publicitat
#23 Miquel Hugas , Argentona , 07/07/2018 - 18:56

Gran titular, completamente imparcial!

#23.1 Gudari, Bragalandia , 08/07/2018 - 06:51

Saps llegir?

#21 Rogeli, Tornabous, 07/07/2018 - 01:19

Tv3% corrupcion y despilfarro constante.
Lladres.

#21.1 Gudari, Bragalandia , 08/07/2018 - 06:52

En canvi les tv del teu pais tercermundista molt legals! Arribaras lluny ejpañolito

#20 Jordi Gorina Ferrer, Esplugues de Llobregat, 07/07/2018 - 00:44

Els diners destinats a l'educació dels fills, son diners tirats?
Tot depèn del aprofitament del nostres fills, veritat?
Per mi TV3 representa pruralitat i defensa d'una llengua.
Tothom que crítica les despeses que provoca, no crítica el que ens consta TV1 i la 2.
Visca el dret al pataleo i l'inteligencia.

#19 María llopart, Barcelona, 06/07/2018 - 18:56

És patent una gestió incompetent i talment inepta de TV3, aquest mitjà ens resulta indecentment sagnant a les butxaques, que passi a privatitzar-se i deixi de generar-nos forats a la cartera.

#18 Veciana, Barcelona, 06/07/2018 - 18:22

I què tal una campanya massiva a les xarxes demanant que la gent la dessintonnitzi de la seva tele? Jo vaig treure aquesta merda de cadena ja farà 4 anys i felicíssim.

#18.1 Gudari, Bragalandia , 08/07/2018 - 06:53

Millor les teles del teu pais tercermundista , bravo ejpañolito