Publicitat
Comunicació · 31 de Maig de 2013. 11:44h.

TV3 va dedicar 1 hora i 40 minuts a Bárcenas i 14 minuts a les ITV

El PPC denuncia que TV3 prioritza els "temes de construcció nacional per sobre dels temes relacionats amb la crisi"

TV3 va dedicar 1 hora i 40 minuts a Bárcenas  i 14 minuts a les ITV

La diputada, Marisa Xandri

La diputada del PPC, Marisa Xandri, ha denunciat que TV3, al mes de febrer, dediqués 1 hora i 40 minuta a parlar del cas Bárcenas i, en canvi, només ha dedicat 14 minuts a parlar del cas de les ITV, pel qual el diputat de CiU, Oriol Pujol, està imputat. "No ho veu una mica escandalós?", li ha preguntat a Brauli Duart.

Durant la comissió de control a l'actuació de la CCMA, Xandri ha citat un informe del CAC per lamentar que "TV3 dóna prioritat als temes anomenats de construcció nacional per sobre als temes relacionats amb la crisi".

En aquest sentit, ha apuntat que "al mes de gener es van dedicar 2 hores i 47 minuts a parlar dels diferents models d'organització política de l'Estat espanyol. Per contra, 1 hora i 46 minuta a parlar de la crisi".

En el seu torn de resposta, el director de la Corpo ha expressat que "els quatre temps que han tingut més cobertura són la relació Catalunya-Espanya, el cas Bárcenas, el cas Pallerols i els casos d'espionatge".

Publicitat
Publicitat

22 Comentaris

Publicitat
#13 Carles, Gandesa, 01/06/2013 - 10:03

Normal , lo d Barcenas pronte veurem una saga !!!!!!,

#12 Eduardo González Palomar, Manlleu, 31/05/2013 - 19:35

¡Se conoce que la objetividad no entra en TV3 y los restantes medios de comunicación nacionalistas de Cataluña ni con calzador!

#11 Sílvia, Barcelona, 31/05/2013 - 17:57

Es que lo d'en Barcenas, Rato, València, dona per molt, el que es Estrany desprès de tan imputat que no els hi aixin embargat la sede del PP per que hi ha tema.

#10 Kropotkin-Harto de la maldad separatista, Vic, 31/05/2013 - 15:35

Tertulias PP/PSOE, Urdacis y CCOO, cortar pitadas a himnos, noticias que deberian salir las primeras y salen cuando el TN lleva 30 min... No os preocupeis amigos, los separatistas no nos llegan ni a a la suela de los zapatos, los españoles seguimos siendo los reyes de la patraña televisiva...juas, juas

#9 Terraxa, Terrassa, 31/05/2013 - 14:09

Deixin les ITV, que no es van adjudicar, i vagin a per lo de Sony-Ficosa, Sharps, yamahes i altres casos flagrants, sinó, al final tot serà un bluff i una pèrdua de temps.

#9.1 Enric, Barcelona, 31/05/2013 - 17:34

#9

Molt em temo que això de Sony-Ficosa, Sharp, Yamaha, etz no té gaire d´il·legal. Quan una gran empresa plega, no ho fa d ´un dia per l´altre i algú els ha de fer la feina. Fer-ho no és gratis i veurem si es pot acusar una empresa privada de contractar qui vulgui.

#9.2 Manolo, Barcelona, 31/05/2013 - 19:02

Enric

Estoy seguro que al final todo será un bluff.
La esposa del hijo del sr. Pujol asesora por la marcha de empresas de Catalunya.
Su hijo, aunque imputado, saldrá como héroe.
del tema ITV.
El dinero que tienen en Suramérica ha surgido de la nada.
Los pelotazos del aeropuerto serán exitos

País

#9.3 Terraxa, Terrassa, 01/06/2013 - 11:44

Doncs que apretin amb el cas Palau.
Però millor anar a per casos on hi hagi una clara evidència de delicte, i no perdre calers i temps despistant al personal.