Publicitat
Comunicació · 5 de Juliol de 2018. 13:15h.

Ustrell trenca amb ERC

El periodista estrella de Catalunya Ràdio plega per diferencies amb el director, Saül Gordillo

Ustrell trenca amb ERC

El presentador d'El Suplement a Catalunya Ràdio, Ricard Ustrell, ha decidit abandonar la cadena després de tres temporades com a conseqüència, entre d'altres coses, de les seves diferències amb el director de l'emissora, Saül Gordillo, que va ser nomenat en el seu dia a proposta d'ERC. Ustrell ja no havia presentat el programa les darreres setmanes en trobar-se de baixa.

El periodista ha anunciat als seus col·laboradors que s'agafa un any per treballar en nous projectes i que el darrer programa que presentarà serà el 22 de juliol. Ustrell, que segons els darrers EGM havia perdut el pols amb el Via Lliure de RAC1, havia insinuat de forma pública les seves discrepàncies amb Gordillo.

D'aquesta manera, Ustrell va insinuar dies enrere el seu malestar a twitter, quan l'emissora va publicar una piulada commemorativa dels 35 anys de Catalunya Ràdio en les que apareixien diferents professionals de la casa i entre els quals no es trobava l'equip del suplement. "El dia de la foto devíem tenir la grip, però ens en sentim part. Felicitats @CatalunyaRadio", va ironitzar el periodista.

Publicitat

6 Comentaris

Publicitat
#3 joan, manresa, 05/07/2018 - 18:07

El Casal i tancant ya la seva tertulia amb un gust amarg de boca....,acabarem que tornarem al temps de la partideta .,caps cots i pocs comentaris .,nomes parlar del temps i si fem la truita a la francesa o, a ...,Viure per veure.Surten els tics enterrats de molts..,els bons profesionals o plegar o immigrar..,Quin País .Tornem a las .,foscors...

#2 M. Pilar, Barcelona, 05/07/2018 - 16:57

Com és possible que Catalunya Ràdio pugui prescindir d'un professional d'aquest magnitud!!!:-):-):-)

#1 Lo Flabioler de Copenhage, Copenhage del Sud, 05/07/2018 - 13:53

A ver si lo he entendido: un periodista se enfada con un partido político y la emisora -pública- en la que trabaja lo echa. Es decir, la emisora -pública- funciona al dictado de un partido político. ¿Es así?
¡Viva la libertad de prensa!

#1.1 Niji, somewhere, 05/07/2018 - 14:53

más bien "viva cataluña!"

nótese la ironía

#1.2 Bordejet, Palerm del Nord, 05/07/2018 - 16:04

Aquest dissident està contra els mitjans del nostre poble dol.licocèfal i ha de ser purgat.Que se´n vagi a la nació veïna de l´oest (Espanya) i escrigui crítiques taurines.

#1.3 Daniel, Barna, 05/07/2018 - 23:12

Però que dius Bordejet!!! Que es vagi al Canal Toronja a Vic i retransmeti castellers o tractorades! A l'autèntica, pura i profunda catalunya de mongetes, botifarra i llaços grocs !!