Publicitat

La primera aturada parcial serà el proper 24 d'octubre

Vaga a TV3

Treballadors de TV3, durant una protesta

Els treballadors de TV3 faran vaga per a protestar contra "l'externalització" i reclamar el manteniments "dels llocs de treball". Durant els dos darrers dies, la plantilla ha votat en referèndum la proposta de mobilitzacions feta pel comitè d'empresa de TVC.

La primera aturada parcial serà de 2 hores i mitja durant el matí del dimecres 24 d’octubre. Hi hauran 5 aturades parcials més que es repartiran equitativament entre tots els torns i franges horàries.

Dels 1.275 empleats que hi han votat (un 61,18% del total dels treballadors) 911 s'han mostrat a favor, 303 en contra, hi ha hagut 58 vots en blanc i tres nuls.

Publicitat
Publicitat

15 Comentaris

Publicitat
#9 BEJOTA, BCN, 16/10/2012 - 16:36

Una virtut de la crisis és que possa a cadscú al seu lloc.TV3 no té més funció que la de fer nacionalistes.S'ha acavar la "mamandurria",macos ...El "Regim" no té calés.

#9.1 Terraxa, Terrassa, 16/10/2012 - 16:48

Ni això, TV3 té la funció de mantenir els ingressos i privilegis d'una minoria, a base de la suor dels contribuients.
I el pitjor de tot és que han arribat a creure's que hi tenen dret per designi diví!!
Es consideren superiors a la resta de mortals.

#8 Carrasclet, Girona, 16/10/2012 - 15:37

Veig que en aquesta notícia s'han apresat a fer comentaris tots els fatxes anticatalans i F. de P.
quin odi teniu, sort que aviat us fotrem fora,xarnegos i botiflers de merda!!!!!!!!!!!!!!!!!

#7 carles, barcelona, 16/10/2012 - 10:43

Terraxa sap greu que ara amb la crisi sigui impossible que es convoquin oposicions per poder treballar a TV3. La teva política de desgast, demagogia i dades manipulades seria molt valorada pels gestors. Tu voldries que no existís TV3 i així les tv espanyolistes adoctrinessin bé. I sous de 600 euros.

#7.1 Ramon de les olives, Barcelona, 16/10/2012 - 12:54

I per què he de pagar l'identitat nacional -espanyola o catalana- amb els meus calers? Qui vulgui vicis, que se'ls pagui. A mi les privades no em costen un euro, però el mamellam de la CCMA, sí. A veure si codifiquen TV3 i veruem quants patriotes s'hi abonen.

#7.2 Terraxa, Terrassa, 16/10/2012 - 13:40

NO és manipulació.
són dades reals, perfectament contrastables. Són públiques.
I a més, les conseqüències estan a la vista. Esl treballadors vivim només per a mantenir menjadores apoltronades i caríssimes. Les d'aquí i les de Madrid, Múrcia, Galícia... tant és.
TV3 només és una altra llosa.

#7.3 Terraxa, Terrassa, 16/10/2012 - 13:42

Jo el que vull és NO PAGAR un servei que no és tal, no pot ser que hi hagi tantíssima gent a la corpo amb uns salaris sobredimensionats quan estem retallant a altres bandes.
No pot ser que paguem -o pagàvem- 30 milions a l'any pel Barça
Ni el que s'embutxaquen les productores.
JA N'HI HA PROU

#6 Kropotkin, Vic, 16/10/2012 - 09:16

Tienen razón. Treinta años haciendoles manipular la información de forma rastrera y ahora les pagan con despidos. Que la manipulación tenga recompensa. Si la Generalitat sigue asi, acabaran por no poder encontrar manipuladores. ¿Como se sostendrá el catalanismo entonces?

#5 Terraxa, Terrassa, 16/10/2012 - 08:22

Amb el que guanyen, no els ve de perdre un dia de sou.
I a nosaltres no ens anirà pas tant malament

Massa salarial: 177 milions:210 dies laborables =
Si fan vaga 1 dia el 70%, surt un estalvi de 60.000 euros.
No està malament, per començar
Que facin vaga més dies.
No, que facin vaga TOTS els dies