Comunicació · 31 de Març de 2014. 14:16h.

Via lliure a la cessió de la publicitat de TV3 a Godó

El Tribunal Català de Contractes del Sector Públic desestima els recursos contra el plec de clàusules del concurs

Via lliure a la cessió de la publicitat de TV3 a Godó

Protesta dels treballadors de TV3 contra l'externalització de la publicitat

El president de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), Brauli Duart, va ratificar divendres a la Comissió de Control de l’Actuació de la CCMA al Parlament la necessitat de seguir endavant amb el concurs per a l'externalització de la gestió de la publicitat de la Corporació, malgrat disposar de només dues propostes de gestió.

Duart va informar que el Tribunal Català de Contractes del Sector Públic ha dictat una resolució per desestimar els recursos interposats per Comissions Obreres i pel Comitè d’Empresa de TVC  contra el plec de clàusules del concurs.

Amb el suport expressat pel Parlament el passat 13 de març i després de la desestimació dels recursos, va anunciar que la mesa de la Corporació estava avaluant la cessió de la gestió de la publicitat a les empreses del Grup Zeta i del Grup Godó.

Duart, va remarcar també que, en qualsevol cas, la CCMA ha de mantenir el control directe sobre la tipologia, cost, ubicació i cobrament directe de la publicitat i ha de garantir els requeriments fixats pel Parlament que, en dues ocasions ha validat aquest procés.

Publicitat
Publicitat

9 Comentaris

Publicitat
#6 Lliri de primavera, Barcelona, 01/04/2014 - 17:46

Què vella i lletja és la treballadora de la foto, no? Si el departament de Comercial de TV3 va a vendre publicitat amb aquest personal i aquestes pintes, no m'estranya que s'hagi de privatitzar...

#6.1 Doncs què vols que et digui..., olesa, 01/04/2014 - 22:25

aquest és un comentari d'allò més desagradable, la veritat
espero que els teus fills siguin una mena de "brangelina", si no, hauran de passar pel mateix tràngol quan vagin a demanar feina i no els en donin per ser "más feos que Picio"
Au, a cascar-la, que diuen...!

#5 Eva G, Fort Pienc, Barcelona (España), 31/03/2014 - 19:50

No se puede ir a protestar a un Parlamento serio con estas pintas, mirando el móvil y con cara de dormidos.

#4 rushmore, vic, 31/03/2014 - 17:05

Quim Monzó, Toni Clapés y compañía mudos

#3 Kropotkin, Vic, 31/03/2014 - 15:52

RTVE cierra el año con 113 millones de déficit: Por supuesto ésta no pediremos que la cierren, solo sólo las poquitas que hay en catalán...bueno, os dejo, q sale el Cañas en Intereconomía arremetiendo contra la corrupción (contra la de todos menos la suya...jua, jua)

#3.1 Kropotkin, Vic, 01/04/2014 - 19:50

TV3 cierra el año, como cada año desde hace 30 años, con 300 millones de déficit... bueno os dejo que tengo que ir a ver Crackovia, producido por una productora externa... de los "trabajadores" de la casa... a los cuales volveremos a pagar por 2a vez (total 9.000 millones de déficit jua, jua, jua)

#2 Kropotkin, Vic, 31/03/2014 - 15:19

Los estelados de base son muy inocentones. Mira que creerse la de la independencia como forma de mejorar Cataluña. Jua, jua, jua,... Suerte que nunca Cataluña será independiente. Si lo fuese, veriamos cosas inauditas. Jua, jua, jua,... Riete tu de Sudan del Sur. Jua, jua, jua,...

#2.1 Eduard, Warsaw, 31/03/2014 - 17:51

Si nos gobernase gente como tu, no lo dudo en absoluto.
Por suerte, no es asi. Eres minoria. Por eso queremos tirar adelante el pais ;)
con, o sin ti.