Publicitat
Comunicació · 12 de Novembre de 2018. 12:43h.

Vicent Sanchis admet la derrota

El director de TV3 reconeix que no se'n va sortir i felicita Arrimadas

Vicent Sanchis admet la derrota

El director de TV3, Vicent Sanchis, ha reconegut que l'entrevista a Inés Arrimadas "no és bona" i en declaracions a El món a Rac-1 ha afegit que "no vaig quedar content". El periodista ha admès que "vaig felicitar" a la líder de Ciutadans a Catalunya. "Se'n va sortir. Defensa amb passió i arguments les seves posicions", ha subratllat.

Sanchis ha manifestat que "no vaig anar a dormir especialment content", però ha assenyalat que "quan hi ha dirigents del PP i de Cs en horari de màxima audiència nocturna, no funcionen". "És empíric. La gent canvia de canal", ha sentenciat.

El màxim responsable de la televisió pública ha puntualizat en aquest sentit que "no m'atreveixo a dir que els votants de Cs no miren TV3". "No hi ha una audiència tipus de TV3 que respongui al 100% de qui t'està mirant. Si un programa agrada, la gent el mira. I si no agrada, no el mira", ha exposat.

També ha dit que "sempre que ve algun dirigent del PP o de Cs hi ha una campanya perquè no es miri l'entrevista" i ha assegurat que "a mi, no m'agrada" perquè "s'han d'escoltar totes les opinions". Vicent Sanchis ha subratllat que escoltar els dirigents de PP o C's "és importantíssim" perquè "el que digui la senyora Arrimadas o el senyor Casado incideix en la vida dels ciutadans".

Finalment, ha assenyalat que "com a director de la televisió tinc la responsabilitat de defensar certes posicions que em sembla que són defensables". "Quan alguns partits es passen tot el dia dient que vostè és execrable, menteixen, etc... has de dir alguna cosa. I facis el que facis, amb perdó, la cagues", ha conclòs.

Publicitat

54 Comentaris

Publicitat
#38 Neferu, Barcelona, 13/11/2018 - 17:45

Pues sí, una derrota en toda regla, vaya , que le ha dejado kao a pesar de que no la dejaba hablar. ¡Bravo, Sra. Arrimadas.!!

#36 Kropotkin, Vic, 13/11/2018 - 09:52

Sanchis tranquilo, los totalitarios separatistas siempre tendrán un enchufe para tí. Chuparás del bote toda tu vida, y tus descendientes también. El Régimen estará siempre con sus esbirros... Jua, jua, jua,...

#35 DEFENSAD, MADRIT, 13/11/2018 - 07:44

Algú amb dos dits de front pot arribar a donar suport i riure-l'hi les gràcies a una llicenciada amb setciències com l'Arrimades?.
Al menys el Sr. Vicent Sanchis es una persona educada, al qui laquesta mallerenga no va permetre obrir la boca ni tant sols per poder-l'hi fer les seves preguntes.
Vergonyós

#35.1 Es curios, Cokebcn@terra.es, 13/11/2018 - 11:24

Es curios, que comentaris Fas? Si Sanchís t' Ho explica i no diu res de que no el deixes parlar, pero a tu et dona el mateix, Fas la Teva arenga i prou, independentixme pur i dur.

#35.2 Al Defensand, Barcelona , 13/11/2018 - 15:11

Arrimadas fue educada. Lo ganó dialéctica y moralmente, la cortó continuamente. Un entrevistador pésimo y egocéntrico.

#34 Carles Fortuny, Palau de la Degeneralitat, 12/11/2018 - 23:15

Caparon al gorrino rabioso en su propia granja. Ahora oímos sus groinks, groinks de puro dolor y rabia.
Si fueras periodista no te hubiera pasado, pero como eres sólo un comisario político puesto a dedo de un partido ultraderechista xenófobo es lo que te pasa.

#30 catalanoide , bcn, 12/11/2018 - 21:59

Un entrevistador de una tv pública debería ser neutral y en todo caso escuchar la respuesta a sus preguntas sin debatirlas. El señor Sanchis es el director de una tv pública q solo quiere contentar a una parte, y debería hacer de tv3, una tv con vocación de servicio público, cosa q no se cumple.

#30.1 Jordi br, L'h, 12/11/2018 - 23:57

Lo entendería si no fuera porque C's lleva mucho tiempo haciendo lo posible y lo imposible por intentar cerrar tv3

#30.2 Sergi, BCN, 13/11/2018 - 07:38

Tv3 es un agujero negro, moral y económico. Es la tv de una minoría de catalanes y la pagamos todos.

#30.3 Neferu, Barcelona, 13/11/2018 - 17:49

Jordi: Si se consiguiera, no cerrarla pero sí retirarle el elevadísimo presupuesto y que pasara a privada sin un euro de subvención, sería absolutamente por méritos propios.

#30.4 Jordi BR, L'H, 14/11/2018 - 01:12

En eso no te llevaré la contraria Neferu, el presupuesto de TV3 es desmesurado