Publicitat

Espanya és l'única ‘dictadura’ en la qual “presos polítics” són entrevistats en una cadena pública

TV3 fa servir, tant en els seus programes informatius com en els d’entreteniment, l’expressió “presos polítics” per a referir-se als presos independentistes. L’últim exemple ha estat el Tot es Mou de dilluns, durant la secció de Pilar Rahola.

La presentadora, Helena García Melero, li ha preguntat a la col·laboradora si “tu creus que veurem els presos polítics fent campanya?”, de cara a les properes eleccions del 14-F. Rahola s’ha mostrat pessimista respecte aquesta possibilitat perquè “és una guerra de venjança que té en els presos polítics els seus hostatges”.

El cert, però, és que els “presos polítics” als quals es fa referència a la televisió pública catalana són entrevistats en aquesta cadena de manera freqüent. D’aquesta manera, Espanya es converteix en l'única ‘dictadura’ -definició que utilitzen alguns líders independentistes per a referir-se a l’Estat espanyol- en permetre que des d’una mitjà de comunicació públic aquests presos puguin fer les seves reivindicacions.

L’últim cas és el del president d’ERC, Oriol Junqueras, que ha estat entrevistat el matí del passat dilluns a TV3, on ha deixat clar que “no tenim cap motiu per confiar en les institucions espanyoles”.

Publicitat
Publicitat

34 Comentaris

Publicitat
#25 Juan José, València, 22/12/2020 - 16:48

qué aburrimientooo, siempre con lo mismo...cuando no tengan esto, de qué van a hablar..? cuanta petarda y petardo hay en esta TV3 y en las instituciones catalanas, y lo digo con conocimiento de causa... soc de València. En todo caso prefiero los petardos de aquí que hacen pouuum y ya está, que tanto petardo de allí, que es un no parar.

#24 Yomismo, Sevilla, 22/12/2020 - 14:45

Ignacio Garriga: "¡Recuperemos Cataluña!"

https://www.youtube.com/watch?v=ob3f6kHdFjI

#23 botifler1914, Waterpus, 22/12/2020 - 13:45

Ayer, cosa rarísima, vi diez minutos del programilla este, me hizo mucha gracia ver a la Srta. García preguntar a sus amiguitas con cara de reportera "killer" y lo único que hacian era darse jabón mutuamente. Fastigós

#22 Joanet, Bcn, 22/12/2020 - 12:33

Per això Espanya busca contínuament com tancar TV3. Per això els que no veuen TV3 estàn desinformats. I per això Espanya pretén el pensament únic nacionalista espanyol a totes les Tv's.

#22.1 Aladroque, Mastia, 22/12/2020 - 13:31

Feliz Navidad,ah!!y cuídate que estás fatal.

#22.3 Narcís de la Ceba, Sant Higini de Matafaluga, 22/12/2020 - 16:11

Espanya és dolentíssima, molt dolenta!! Com un dia me la trobi pel carrer, ja veuràs tu!! L'hi diré quatre fresques ben dites!!

Quanta dignitat!!

#22.4 sanitat i escoles, pais de bojos, 22/12/2020 - 18:01

ui aquest Espanya fa molta por: un ent malèvol de 47 milions de persones resumits en el mal. pensament únic diu el catxondo aquest. pensament únic va començar amb el cop d'estat groc coartant les llibertats de tots, assenyalant, destrossant societat i economia per una colla de panxesplenes... continua plorant sobre la perversa 'espanya'

#22.5 Chris, Lleida, 22/12/2020 - 19:07

Joanet,estas aquí para iluminarnos sobre las bondades de la matraca tv3paratista?Te sorprendería la de antiguos socios del Club Super3 que hay por aquí.Continúa en tu cómodo marco mental donde libras las batallas de tus amos que te dicen qué mirar,dónde mirar,que evitar y como ser buen rebaño que les beneficie,sacrificando tu tiempo & cash

#22.6 Sergi, Bcn, 22/12/2020 - 19:46

Joanet, te recomiendo:
- Dejar de ver Tv3
- Dejar de escuchar catalunya radio
- Dejar de seguir el twitter de puigmelon, torra, y demás fanáticos.
Tu úlcera y tu salud mental mejorará
Tu doctor

#21 vurdalak, Maliaño, 22/12/2020 - 12:31

Para acabar que se va a esperar de una panfletera como Pilar Rahola que empieza siendo en un supuesto de ERC izquierda y termina apoyando a la extrema derecha nazionalista a, esta las 30 monedas se la quedaron cortas, si la ponen en un tejado ya sabéis de que sirve.