Publicitat
Comunicació · 25 de Febrer de 2019. 18:05h.

'Zasca' a Pilar Rahola

Presumeix de veure "El cuirassat Potemkin" en rus i resulta que és muda

La periodista Pilar Rahola ha assegurat durant la tertúlia d'El món a Rac-1 que va veure "El cuirassat Potemkin" (1925) en rus en un cinema de Barcelona malgrat que la pel·lícula dirigida pel cineasta soviètic Serguei M. Eisenstein és muda.

Rahola ha fet aquesta afirmació després que els tertulians parlessin de Roma i els gustos cinèfils d'Antonio Baños. La tertuliana ha intervingut per manifestar que "jo vaig arribar a veure 'El cuirassat Potemkin' a primera fila del Capsa' sense no entendre res. En Rus!" "Que la vaig veure en rus!", ha insistit.

Aleshores Baños li ha recordat que "és muda". "Com si la veus en austro-hongarès. Dona igual! És muda!", ha afegit el periodista. "És muda?", ha preguntat Pilar Rahola, que s'ha afanyat en al·legar que "la recordo tan pesada..."

L'exdiputat de la CUP ha afegit que "ningú no us obliga amb lidiar amb la cultura" i l'exdiputada del PSC, Laia Bonet, ha recomanat a l'escriptora que "callar a temps va bé". "Era molt pesada", ha insistit Pilar Rahola.

Publicitat
Publicitat

55 Comentaris

Publicitat
#42 Julio Loras Zaera, Tortosa, 27/02/2019 - 11:28

Jo també la vaig veure en rus fa cosa de quaranta anys, a la UAB. És muda, però portava sobretítols, en rus.

#41 Pep, Al-Barcino, 26/02/2019 - 15:41

La pillan en un zasca, y la tía sigue hablando como si nada... Esta Rahola es que no tiene vergüenza.

#41.1 Mary Trini, Barcelona, 26/02/2019 - 19:15

Y lo más probable tampoco pelo donde hay alegría. O sí. O si, porque cuenta chistes y es alegre. O ya no. El presupuesto para muebles se acabo.

#40 teruel existe, BCN, 26/02/2019 - 12:18

En la famosa escena de la escalinata de Odessa, se puede ver a Colau de activista revolucionaria, animando al popla a ocupar el acorazado Potemkin en un más que correcto ruso. Por lo tanto, la película está en ruso y no hay más que hablar.

#40.1 JOSE MASSAGUE VENDRELL, Barcelona, 26/02/2019 - 14:28

Em sembla que la Colau-novna, era la bebe que anava a dins del cotxet, pero no vull encetar una discussió que nomes ella en podria aclarir.

#39 iñigo, castello, 26/02/2019 - 11:58

Ojalá fuera muda ella, y no la película.

#39.1 Uno que os lee, Al sur de Waterloo, 26/02/2019 - 12:24

¿Y los buenos ratos que nos da? ¿Y la posibilidad que da de mostrar al mundo la clase de analfabetos intelectuales, demagogos de cuarta y criptototalitarios que defienden el prusés en la Corpo? ¿Y poder probar--puesto que al parecer esta Sra. tiene una amplísima cuota de pantalla--que TV3% es una correa de transmisión de los fascioestelados?

#38 lo graller, Comarquinal, 26/02/2019 - 11:17

Si la asamblea decide que la película está en ruso, pues está en ruso, faltaría más. La verdad se dcide democráticamente en una asamblea, cualquier otro criterio es fascista, heteropatriarcal y tal y tal. En cuanto a Rahola, ya está en cuarto curso de la Grossa de la lotería.

#38.1 Pepe el charnego, BCN, 27/02/2019 - 11:42

derwerwrwerwerwe rr wer er wer ewrew rewr wer wer wer wer wer wer wer